Mig spelar det ingen roll om det är samma regler som gäller på hela forumet eller om underforum får skapa egna regler, det viktigaste är slutligen att alla behandlas någorlunda lika av moderatorkåren.
Visst är moderatorerna bara människor och jag är inte vredgad på Krille och den omtalade tråden,men att en person som Krille, en person Jag respekterar jävligt högt gjorde som han gjorde det har jag svårt att förlika mig med. Nu fick jag upprättelse via Dante men det borde inte gått så långt.
Jag satt här bara för några veckor sedan och prisade forumet för att personangrepp och liknande inte tolererades, vilket självklart är bra. Jag hoppas forumet även i fortsättningen inte kommer tillåta personangrepp för det ger upphov till ett hemskt forumsklimat.
Jag har varit på forumet innan jag flyttade till Japan 2004, så något år innan dess. Sedan dess har forumet blivit bättre på att ta hand om mobbing och angrepp mot person. Måste dock säga att efter jag var dum nog att berätta vad jag röstade i förrförra valet så tycker jag toleransnivån i angrepp mot mig som person har påverkats aningen åt det sämre hållet. Detta kan självklart vara helt fel och de gånger förolämpningar av de grövre slagen slunkit igenom så har det varit av annan orsak, det är i alla fall det jag hoppas.