fjodorsenuba
Krigarpoet
Berätta om vad som hända R1 start för dig fjoddeFör kännedom så vekar @Anthrox ha gått i ide för vintern och svarar inte på PM.
Jag kommer också att förvinna och bara finnas på telefon nu från 11.00 och framåt då jag måste åka till jobbet med sommar AW efteråt så spelandet kommer bli lidande tyvärr.
Jobbade hemifrån med fri tillgång till forumet och inget möte vid 12.00 som jag brukar ha annars. Brukar ju annars posta innan jobbet och efter läggning.Berätta om vad som hända R1 start för dig fjodde
Förvånande aktivitet överlag
Det här är ju intressant då jag pingat i just de 2 som röda båda två.Om Basse åker ut och är röd så är BM grön.
Om Basse åker ut och är grön så är BM röd.
Om Basse inte åker ut trots röster så är BM grön.
Eftersom Big mama påstår sig använt sin förmåga på Basse? Oavsett om hen (hon? du kanske har koll på föredraget pronomen så behöver inte BM blåsa ett inlägg på att rätta det) faktiskt gjorde det eller inte så leder det till att Basse blir utröstad om han är ulv.Det här är ju intressant då jag pingat i just de 2 som röda båda två.
Vad får dig att anse att de är på olika lag?
Vad gäller rösterna så är det viktigt att vi landar hårt på samma spelare med många röster så det inte illvilligt kan dribblas av ulvarna.
R1 gjorde vi alltså en miss med att ha 2 för jämna drev 5-3 då det tydligen kunde flippas till Impe ändå.
Kommer du kunna skicka in och outa ett siande? Annars måste du ju glra det nu nu nuFör kännedom så vekar @Anthrox ha gått i ide för vintern och svarar inte på PM.
Jag kommer också att förvinna och bara finnas på telefon nu från 11.00 och framåt då jag måste åka till jobbet med sommar AW efteråt så spelandet kommer bli lidande tyvärr.
Ja okej jag har nu vänt å vridigt på detta.Eftersom Big mama påstår sig använt sin förmåga på Basse? Oavsett om hen (hon? du kanske har koll på föredraget pronomen så behöver inte BM blåsa ett inlägg på att rätta det) faktiskt gjorde det eller inte så leder det till att Basse blir utröstad om han är ulv.
Intressant: ska bli spännande å se vem av Basse/BM som är ulv.Ja okej jag har nu vänt å vridigt på detta.
För mig så är de sannolikt på olika lag.
Tror inte de offrar kompis här nu.
Drevet mot Basse behöver i alla fall vara så stort att det INTE kan/råkar manipuleras av Hemligheter.
Och att han ljuger om sin förmåga. Han har nog 6 eller 11.Nä, jag tror fan Impe är ulv jag.
Tror på säkra mord, typ basse och sidd. Kommer lillebror aldrig väkta. Bara vi får ut två så har vi chansen
Den här utväxlingen går ju att vinmugga, inte så mycket att WH fejkade fel tråd (det gjorde han i ulvfellas också) utan att han valde att specificera två mord. Om han hade skrivit om ett mord istället så hade det kastat shade på @Vimes , så antingen tyckte han inte det var värt besväret eller så ville han undvika det.Haha! Snyggt försök att fejka "fel tråd!"
Röstar du om flyttas rösten längre bakåt.@Anthrox om jag röstar på Åke kl 12 och sedan röstar på Åke igen kl 13 utan att hs röstat på nån annan emellan, räknas min röst ha inkommit kl 12 eller 13? Jag försöker utröna om BigMama verkligen hade utslagsröst.
MEN VARFÖR VILL EN ULV KOMMA TILL SVITEN R1?!?!?!?!Och att han ljuger om sin förmåga. Han har nog 6 eller 11.
Ja.Funkar det att använda lågflygarens förmåga på nån i sviten @Anthrox ?