Varulv Paradise Ulvtell - Kärleksnästet (Runda 2)

Impetigo

Ärkebiskop
Joined
1 Aug 2013
Messages
2,059
Om inte @Hägerstrand vill göra gällande att jag som ulv och oskuld satsade allt på at komma in i sviten för att det är ett uppenbart helt värdelöst drag och därför en uppenbar imetigosk masterplan.
 

Impetigo

Ärkebiskop
Joined
1 Aug 2013
Messages
2,059
Alltså jag är ju inte #6, octa var uppenbarligen inte #6.

Sexan låg med röst på brynolf i drevet. Om inte Sidd eller Hägern har #6 så sitter den på big mama. Då är hen ulv. Och då är vi klara.
 

Impetigo

Ärkebiskop
Joined
1 Aug 2013
Messages
2,059
Och hade sidd eller hägern haft sexan hade de sagt det vid det här laget iom att båda varit online hela tiden nu på lunchen. Så det är klart.

Lägg röaterna på big mama.
 

Brynolf

Dum fan
Joined
11 Oct 2003
Messages
4,293
Location
Stockholm
Hur vettig ulvplan är det att Mama fejkar #13 för att få oss att hänga bybo-Basse? Sitter vid ett rldljus och hinnerninte räkna på det
 

Impetigo

Ärkebiskop
Joined
1 Aug 2013
Messages
2,059
Hur vettig ulvplan är det att Mama fejkar #13 för att få oss att hänga bybo-Basse? Sitter vid ett rldljus och hinnerninte räkna på det
Ovettig skulle jag fortfarande säga liksom i r1 men det verkar trots allt vara så det ligger till.
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
4,125
Location
Oktoberlandet
Jag valde Hemlighet 11.
Strålande gjort av Sidd👏

Skrev en grinpost till @Anthrox när jag mer fattat skiten än första meningen

Bra där Sidd att när du är bybo ta en förmåga som är piss för en bybo.
Läste snabbt första meningen å ser nu att jag kan ta bort en annans röst…kommer ju mest pricka andra bybor med det😂…kämpa kämpa kämpa😇

Mina röster gäller ej: varken utröstning eller sviten.

Jag använde INTE förmågan att blocka nåns röst.

Nu pratar vi inte mer om det. 😇
Jag bjuder alla i baren på nåt kallt skummande
🎉🍻🕺
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
4,125
Location
Oktoberlandet
Dock hänger jag inte med på varför det bara skulle vara 2 ulvar som Impe påstår.

Basse?
Vimes?
 

Brynolf

Dum fan
Joined
11 Oct 2003
Messages
4,293
Location
Stockholm
Jag valde Hemlighet 11.
Strålande gjort av Sidd👏

Skrev en grinpost till @Anthrox när jag mer fattat skiten än första meningen

Bra där Sidd att när du är bybo ta en förmåga som är piss för en bybo.
Läste snabbt första meningen å ser nu att jag kan ta bort en annans röst…kommer ju mest pricka andra bybor med det😂…kämpa kämpa kämpa😇

Mina röster gäller ej: varken utröstning eller sviten.

Jag använde INTE förmågan att blocka nåns röst.

Nu pratar vi inte mer om det. 😇
Jag bjuder alla i baren på nåt kallt skummande
🎉🍻🕺
Wat! Men vafan, det måste du ha gjort. Det enda andra alternativet är att Impe är #6 och att fyllot är inblandat. Eller det mycket osannolika typ 12% chans att fyllot missat mig och prickat impe.

@Hägerstrand är du fyllo?
 

Hägerstrand

Tror fortfarande på 7WA
Joined
2 Dec 2022
Messages
1,275
Jag valde Hemlighet 11.
Strålande gjort av Sidd👏

Skrev en grinpost till @Anthrox när jag mer fattat skiten än första meningen

Bra där Sidd att när du är bybo ta en förmåga som är piss för en bybo.
Läste snabbt första meningen å ser nu att jag kan ta bort en annans röst…kommer ju mest pricka andra bybor med det😂…kämpa kämpa kämpa😇

Mina röster gäller ej: varken utröstning eller sviten.

Jag använde INTE förmågan att blocka nåns röst.

Nu pratar vi inte mer om det. 😇
Jag bjuder alla i baren på nåt kallt skummande
🎉🍻🕺
Och jag är oskuld, men det vet ju ulvarna i så fall redan.

Jag tycker fortfarande att det byboiga hade varit om @Sidd fimpat en röst på Impe-sidan då.

@fjodorsenuba Jag vill fortfarande helst ha BM siad. Är hen grön så kan vi köra Basse till utröstning med Sidd som tvåa.
 

Hägerstrand

Tror fortfarande på 7WA
Joined
2 Dec 2022
Messages
1,275
Wat! Men vafan, det måste du ha gjort. Det enda andra alternativet är att Impe är #6 och att fyllot är inblandat. Eller det mycket osannolika typ 12% chans att fyllot missat mig och prickat impe.

@Hägerstrand är du fyllo?
Octa kan ju varit fyllo och antingen röstat annanstans eller inte räknats.
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
4,125
Location
Oktoberlandet
Wat! Men vafan, det måste du ha gjort. Det enda andra alternativet är att Impe är #6 och att fyllot är inblandat. Eller det mycket osannolika typ 12% chans att fyllot missat mig och prickat impe.

@Hägerstrand är du fyllo?
Jag tror tyvärr att det är ulvar som ljuger om sina hemlighets-claim nån stans.
Vimes: var det första konstiga.
Att fjodde inte valde 13 och högg direkt på quisset stack ut.
WHs dribbel med vald hemlighet satte vi dit han för.
Big Mamas 13 är det sus runt men kan också vara nybörjar spel.
Impetigos hemlighet förvånade också.

Kan vara troligt att Ulvarna offentligt bytt mer optimalt för hur de vill spela sina kort i öppna tråden.
 

Brynolf

Dum fan
Joined
11 Oct 2003
Messages
4,293
Location
Stockholm
Och jag är oskuld, men det vet ju ulvarna i så fall redan.

Jag tycker fortfarande att det byboiga hade varit om @Sidd fimpat en röst på Impe-sidan då.

@fjodorsenuba Jag vill fortfarande helst ha BM siad. Är hen grön så kan vi köra Basse till utröstning med Sidd som tvåa.
Öh jaha. Isåfall var det helt random att Impe hamnade i sviten då.

Jag gillar din plan iaf. @fjodorsenuba sia BigMama så piledrivar vi basse om hon är grön. Och lite röster på sidd vid siddan av.
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
4,125
Location
Oktoberlandet
Och jag är oskuld, men det vet ju ulvarna i så fall redan.

Jag tycker fortfarande att det byboiga hade varit om @Sidd fimpat en röst på Impe-sidan då.

@fjodorsenuba Jag vill fortfarande helst ha BM siad. Är hen grön så kan vi köra Basse till utröstning med Sidd som tvåa.
Ja du har rätt om att så här i efterhand så skulle jag blockat en röst på nåt av de andra sviten-dreven.
Var rädd för att göra fel å blocka en bybo och tittade inte på det självklara med att WH övertygande skulle åka ut.

Ni får gärna guida mig rätt nu denna runda.😇
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
4,125
Location
Oktoberlandet
Ja du har rätt om att så här i efterhand så skulle jag blockat en röst på nåt av de andra sviten-dreven.
Var rädd för att göra fel å blocka en bybo och tittade inte på det självklara med att WH övertygande skulle åka ut.

Ni får gärna guida mig rätt nu denna runda.😇
Trodde också att det var klart att Brynolf skulle komma in i sviten
 
Top