Med ganska lite ond vilja kan man tolka "our goal is to centralize" och "re-evaluating our business relationships" som att de tänker ge Onyx Path foten. Det tycker jag personligen vore hemskt synd eftersom Onyx Path är väldigt sympatiska och har gjort otroligt bra och progressiva grejer.Our goal is to centralize all aspects of the universe to manage it with the love and care it deserves. We’re now focusing on re-evaluating our business relationships to make sure we’re working with the best creators, developers and artists on the planet!
Han saMax Raven;n126652 said:... Va?
Vissa saker. Andra saker de gjort, speciellt när det gäller regelbeskrivningar och karaktärsskapande så är det inte så bra gjort.Ymir;n126646 said:Det tycker jag personligen vore hemskt synd eftersom Onyx Path är väldigt sympatiska och har gjort otroligt bra och progressiva grejer.
Så... det här är primärt ett steg i att säkerställa publiceringskanaler då Noir skall lanseras engelska? :grin:Big Marco;n126675 said:I love my job!
Uppenbart. Han skriver tillochmed på Engelska.Lupus Maximus;n126677 said:Så... det här är primärt ett steg i att säkerställa publiceringskanaler då Noir skall lanseras engelska? :grin:
Jag måste erkänna att jag känner ett hugg av den gamla goda svenska avundsjukan.Big Marco;n126675 said:I love my job!