Känns ju dock som att varken du eller Basse är huvudmål för mord denna runda men man vet ju aldrigJa, jag satt och kikade på det också. Jag kan knalla in i 17 i så fall och Basse tillbaka hem till 16. Det gör att vi båda i så fall står säkra från kardinalen. Jag ska gå och lägga mig, men det här får mig att fundera på om (ifall det blir en runda 5) jag ska splittra min soldat och härold i mitt nästa drag. Samtidigt skulle det förmodligen se misstänksamt ut om jag går tillbaka med soldaten till 17 och expanderar med härolden till 9 eller 19 som är fria områden för mig att ta över. Ska gå och lägga mig nu, men vill vara öppen med att jag ser hur mitt eget läge är och att det gör mig säker från kardinalen samtidigt som jag har alla möjligheter att expandera för att få mer inflytande.
Nu hoppas jag dock att vi hittar ulven den här rundan så vi inte kommer till en sådan situation.
Nej precis, jag tror vi står ganska säkra. Känns som du till exempel löper större risk då du gjort och gör mer för byn. Jag är mer en envis bydåre som drömmer om mötet med Basses härold i distrikt 17 xDKänns ju dock som att varken du eller Basse är huvudmål för mord denna runda men man vet ju aldrig
Sluta skjuta på allt som rör sig nu Basse. Vi fattar att du vill så paranoia, men nu är du övertydlig,Det skulle vara sjukt episkt om @Sömniga Isaac var sista ulven!
Basse, mitt enda vinst kriterium är att kramas med din härold i distrikt 17! (Nej, så är det inte, jag kan bara inte släppa den där vackra solnedgången i Basses sällskap).Det skulle vara sjukt episkt om @Sömniga Isaac var sista ulven!
Tycker du det? Och fortfarande utan motivation? Fräscht att det kom från dig istället för @Sysp den här gången, men jag får medge att det börjar bli ett lite tradigt sätt att starta rundorna. Är det baserat på något mer än Vimes misstankar?det rimligaste är väl Hägerstrand
Ska vara:R3:125 Anthrox bygger vidare på Basse-ulv
Nåja, jag tycker att det där är snålt läst, jag var inne på att rösta ut Big Mama tidigare. Jag var också emot för att jag tyckte att det var fullt rimligt att Feuflux la till Big Mama som bybo snarsre än ulv.Sen
- R3: 140 efter att Basse krigat gärnet för att slippa rösta på BM så blir denne tvungen.
Jag erkänner villigt att det var ett aktivt val att inte byta till Brynolf. Jag såg att det svängde om och kunde bytt min röst, men jag fattade inte alls varför Brynolf skulle ut. Jag tyckte inte något alls stämde med Fjoddes spel.Det som rödar Hägerstrand är just hur han inte byter till Brynolf i R1 tycker jag. En skitsak möjligtvis, men ändå. Hans tidiga röst på Big Mama i R3 skulle kunna vara ett tecken på byboighet och som jag har sagt tidigare var Hägerstrand och Big Mama på varandra redan i R2. Det skulle kunna vara skådespelat, men jag tror inte det. I slutänden känns det ändå som att Hägerstrand är grönare än…
För det första stämde det inte med hur vi sett kardinalerna nattmörda. De behövde inte stå på en spelare sedan innan för att nattmörda. För det andra röstar väl en ulv på valfri spelare som det känns som att hen kan få gehör för? Jag hade tidigare luftat att jag inte avskrivit @Sysp från misstankeslistan.Äh, jag flyttar. Big Mams spelsr girigt men man vill inte få den man prioriterat som nattmordsoffer till galgen. BM grönas av att hon vill rösta ut Sysp.
Haha, för det första var ju i alla fall en av er grön eftersom BM var ulv, men skriver du på riktigt här att @Sidd grönas eftersom det varit tre ulvar på samma tåg annars?att jag, Sidd och Brynolf skulle vara ulvar på samma tåg mot Sömniga Isaac i R1 känns orealistiskt.