"jag håller med: det förtjänar mer uppmärksamhet - om det är bra vill säga
"
Ärligt talat tycker det förtjänar uppmärksamhet även om det inte är bra, speciellt med tanke på att det är en smaksak. Jag tror nästan garanterat att jag personligen inte skulle gilla det då jag inte är så förtjust i standardfantasy, men jag kan inte låta bli att glädjas över skaparglädjen som resulterat i produkten. Personerna bakom som lustigt nog är helt anonyma är säkert jättestolta över sitt spel och förtjänar uppmuntran från oss andra
.
"konstigt nog så har utgivarna själva inte 'hypat' upp sitt eget spel här på forumet.. eller så har det gått mig förbi bara..."
Ja, och nästan värre är att hemsidan verkar ha uppdaterats senast för nästan en månad sedan, eller när det nu var. Sveriges mest mystiska rollspelsföretag har anlänt, vem skall vara först med att avslöja vilka som ligger bakom spelet?
"jag tyckte visserligen menyn på vänstersidan, med de där plupparna som ändrade sig när man förde muspekaren över, var ruskigt ful - fast jag har ju sett fulare hemsidor än så visserligen"
Okej, jag kan väl hålla med lite. Fast jag gillade verkligen den där Atlas-figuren som höll klotet, synnerligen inspirerande. Plupparna i sig var lite småjobbiga, som tur är så var inte hela sidan överdesignad.
Nella - optimistkonsult