Nu vet jag inget om nya Kults mythos, men spontant känner jag att något som provocerar som Ecce Homo-utställningen hade varit coolt och passande. Och provocerat mer i Kults anda. Jag menar, när verklighetens ridå rämnar kan ju vad som helst gömma sig där bakom! Just "nakna kvinnobröst" är ju inte värdigt en arkont liksomCassius;n153358 said:Hahaha! Som om nakna kvinnor skulle vara kontroversiellt. Har ni varit på internet(de har ni bevisligen), öppnat en tidning eller kollat på tv? Snacka om trams. Hade de velat vara kontroversiella så hade de kunnat ha en kuk på framsidan. Då jävlar hade vi snackat.
Precis min tanke också. Tsianphiel länkade ju den här http://ed.ted.com/on/GvKYBTag som visar att det utöver att vara sunkigt är direkt skadligt som norm. Homage eller inte, jag tycker att det är onödigt att gå den här vägen...Måns;n153357 said:Det är väl snarare objektifiering som, med rätta, anses vara förlegat och sunkigt 2016 än nakna kvinnobröst? Och visst finns det fog att kalla en fängslad halvnaken kvinna för passiv och objektifierad. Och det är jag alldeles övertygad om att Helmgast vet. Men uppenbarligen finns det en tanke med det. Men det kan jag inte uttala mig, för jag har inte läst spelet.
Vi tänkte först profeten Mohammed men tydligen var det känsligtCassius;n153374 said:Så förslag till ny framsida: En androgyn ängel som blir knullad av en gris med en davidsstjärna tatuerad på sidan, de är nersänkta i ett badkar fyllt av piss. I bakgrunden så ser man frihetsgudinnan målad som en prostituerad. Ni kan swischa pengarna!
Cassius;n153374 said:Så förslag till ny framsida: En androgyn ängel som blir knullad av en gris med en davidsstjärna tatuerad på sidan, de är nersänkta i ett badkar fyllt av piss. I bakgrunden så ser man frihetsgudinnan målad som en prostituerad. Ni kan swischa pengarna!
Arfert;n153361 said:@Måns: Jag hade föredragit om hon var fet, 58 år, och kanske man också. Hon är för snygg och med modellkropp. Vad är det för kroppsideal?
Sexism 101 alltså. Om någon ska agera föremål för mäns sexdrömmar bör det ju en het tjej med schyssta rattar som hon visar.Arfert;n153361 said:Hon är för snygg och med modellkropp. Vad är det för kroppsideal?
Vilket alltså hade varit en betydligt djärvare väg att gå.Arfert;n153361 said:@Måns: Jag hade föredragit om hon var fet, 58 år, och kanske man också.
Om det innebär att det finns en baksida med den riktiga bilden så är det ascoolt!Big Marco;n153390 said:Änglar i Elysium ter sig vackra för våra ögon, men hur ser hen egentligen ut bortanför Illusionen?
Tipharepth sitter så nöjd i sitt citadell.
Ja licensägaren tyckte Mohammed var lite känsligt ; )Cassius;n153391 said:@Blasphemy Men istället så valde ni en framsida som passade till vilket reklam-spel på facebook som helst!
Blasphemy;n153402 said:Ja licensägaren tyckte Mohammed var lite känsligt ; )
Jag ser inte alls likheten till det du länkar men vi är såklart medvetna att det skulle vli upprörda röster bland nymoralisterna.
Cassius;n153374 said:Så förslag till ny framsida: En androgyn ängel som blir knullad av en gris med en davidsstjärna tatuerad på sidan, de är nersänkta i ett badkar fyllt av piss. I bakgrunden så ser man frihetsgudinnan målad som en prostituerad. Ni kan swischa pengarna!
chrull;n153412 said:Hade framsidan varit på en premiärministerliktor som utförde osedliga akter med en gris så hade jag gett spelet alla mina pengar.
Det är inte speciellt långt kvar till årets största spelsläpp och din önskan kommer att uppfyllas. LoL-produktionen är väldigt nöjd med att inte Kult snodde vår framsida.Arfert;n153361 said:@Måns: Jag hade föredragit om hon var fet, 58 år, och kanske man också. Hon är för snygg och med modellkropp. Vad är det för kroppsideal?
Oj. Schysst sätt att hantera sina presumtiva kunder på. Skiter nog i den där kickstartern...Blasphemy;n153402 said:Jag ser inte alls likheten till det du länkar men vi är såklart medvetna att det skulle vli upprörda röster bland nymoralisterna.
"Heh"...Blasphemy;n153402 said:Ja licensägaren tyckte Mohammed var lite känsligt ; )
Jag ser inte alls likheten till det du länkar men vi är såklart medvetna att det skulle vli upprörda röster bland nymoralisterna.
Cassius;n153391 said:@Blasphemy Men istället så valde ni en framsida som passade till vilket reklam-spel på facebook som helst!
Cassius;n153407 said:Nymoralisterna? Trist, jag var rätt peppad på Kult. Men känner mig inte jätte sugen på att ge dig pengar så det får jag nog hoppa. Som tur var går det ju att fixa det gratis.