Ja, eller sjuk men fick åka till jobbet ändå. Läser ikapp mellan föreställningar och ansluter om ett par timmar. Blir det några drev eller, @Vimes?Brynolf håller sig aloof både i diskussion och lajkande. Orolig-ulv?
Ja, eller sjuk men fick åka till jobbet ändå. Läser ikapp mellan föreställningar och ansluter om ett par timmar. Blir det några drev eller, @Vimes?Brynolf håller sig aloof både i diskussion och lajkande. Orolig-ulv?
Inte ett starkt inlägg från dig vilket känns både desperat och okarakteristiskt. Möjligtvis en rädd ulv eller DTF som är rädd att ens lag ska förlora? Du förutsätter en rad saker och klagar istället för att vara konstruktiv. Bevisa varför nån annan är en mer trolig ulv istället och visa vad som grönar dig själv. Istället blir det bara pajkastning@Brynolf
Din röst ligger på mig, har du bundit dig vid masten/stoppat ost i öronen eller kan man på något vis få dig att överväga att ändra dig? Octagonals röst kommer säkerligen hamna på mig, Hägern och Sidd hänger på Anthrox så du känns som min bästa chans att inte bli utröstad.
Något du vill ha svar på?
Sammanfatta gärna. Jag sågar din statistik gällande likes och du surnar till. Sen tyckte du att jag var ulv för att jag inte likt dig förutsätter att vi får en plats på den som nattmördas. Hur den tanken gör mig röd förstår jag inte.Sen önskar jag verkligen att ni tittar på Octagonal. Vill man rösta ut en lågflygare är han det självklara valet i min bok. Se mitt drev mot honom i morse och kolla vad han skrev första dagarna, det är inte så många poster.
Inte byboigt sagt detta heller. Tycker inte alls jag har varit särskilt hård eller så.Om du tycker Hägerns röst på mig är opportun, vad är då Octagonals röst på Anthrox? Har han skrivit något utan att trassla in sig i missförstånd och rena falsarier?
Mitt case mot Octa är väl till viss del dåligt spel utan ulvrationalitets-teori att backa upp det med, vilket påminner om drevet mot mig iofs. Men han är den jag skulle bli minst ledsen av att har röstat ut om han är grön.
Jag läste reglerna redan på kvällen som sagt dagen innan rundan började. När jag hoppade in hade reglerna ändrats vilket jag gissar skapade förvirringen. Sen läste jag reglerna igen och trodde jag hade läst fel från första början, sedan såg jag att Basse tydligen hade ändrat reglerna. Dålig koll hade jag iallafall.När du läste ikapp läste du alltså gamla regler, det här skulle @Basenanji beskriva som ett läge där en smart spelare försöker spela blond, det är lite gulligt. Kan du förklara igen, kortfattat, vad det är som gör att du landar i att WH och Anthrox bråk är regisserat för jag ser det helt tvärtom och det naturliga är ju att Biobonkers paranojjaglajjor börjar se päls.
Citera gärna vad som är ologisktOctagonal får gärna komma in i tråden och reda ut vad jag tycker är ologiska resonemang från hans sida.
Jag tycker att du spelar passivt och undvikande. Okaraktäristiskt för din del vilket väckte misstankar och faller dessutom under kategorin att det är bättre att ta ut någon som är passiv i R1 när vi inte har så mycket att gå på.@Andersson du röstade på mig när jag hade 0 inlägg i tråden och just därför. Finns det någon vidare motivering eller ligger rösten bara kvar?
Jag tycker vårt "bråk" i morse är rätt tydligt om vad jag tycker. Du låg redan högt på min lista dagen innan. Ditt inlägg om like-matrisen tyckte jag var otroligt ulvigt. Typexempel på blajinlägg som inte är konstruktivt alls, känner så väl igen stilen från förra spelet när du var MU.Sammanfatta gärna. Jag sågar din statistik gällande likes och du surnar till. Sen tyckte du att jag var ulv för att jag inte likt dig förutsätter att vi får en plats på den som nattmördas. Hur den tanken gör mig röd förstår jag inte.
Hur spelar jag passivt och undvikande? Svarar på alla frågor och bollar gärna ideér. Du är ju också en av få som till viss del hållit med mig gällande att samarbeta i byn, dvs planera var vi ska gå så förstår inte riktigt vad du menar.Jag tycker att du spelar passivt och undvikande. Okaraktäristiskt för din del vilket väckte misstankar och faller dessutom under kategorin att det är bättre att ta ut någon som är passiv i R1 när vi inte har så mycket att gå på.
Men jag är beredd att lyssna på motargument.
Måste kolla igenom igen på dessa 3. Ska försöka gräva lite.Mindre än fem timmar till deadline.
Vimesdrevet kommer inte ta fart så jag flyttar till Andersson, det ser ju ut att bli @Octagonal och @Waterhouse som ställs mot varandra i slutänden men jag tänker att det i ett par timmar till kan vara värt att försöka få till ett alternativt drev.
Röst: @Andersson
OK hjälp mig här. WH är också på min lista iom bråket med Anth och jag behöver lite ammunition för att byta (och inte bli hängd i R2 p g a bytet ifall det är fel). Vad är din tolkning av like-diskussionen med WH i morse?Hur spelar jag passivt och undvikande? Svarar på alla frågor och bollar gärna ideér. Du är ju också en av få som till viss del hållit med mig gällande att samarbeta i byn, dvs planera var vi ska gå så förstår inte riktigt vad du menar.