Detet. Id, man. Allt motstånd tjänar till att hålla mörkret borta. Vad har ni kört/druckit, kompis?Elmrig said:Har du testat<? Ja g men ar veerkligne teastat med människor som vill samma sak som du? Nått djupare djup? Hårdare hårt? Nähä<? Varför finnns det ett motstånd?
Jag ska trycka det här på en t-shirt och sälja på DanCon.Elmrig said:Har du testat<? Ja g men ar veerkligne teastat med människor som vill samma sak som du? Nått djupare djup? Hårdare hårt? Nähä<? Varför finnns det ett motstånd?
Är dysfunktionella psykopater värre än vanliga psykopater, eller tar dysfunktionaliteten ut psykopatin så att de egentligen är ganska hyggliga personer om än en smula... udda.anth said:dysfunktionella psykopater
Fast är inte ett av tecknen på dysfunktionalitet en avsaknad om insikt om sitt eget tillstånd?Sapient said:Är dysfunktionella psykopater värre än vanliga psykopater, eller tar dysfunktionaliteten ut psykopatin så att de egentligen är ganska hyggliga personer om än en smula... udda.anth said:dysfunktionella psykopater
Oh wait, "dina spelare" - jag är väl en av dem? Jag borde alltså veta.
Funktionella psykopater tar över och slaktar brödrostindustrier och dekorerar sitt hem i guld och rovdjursskulpturer med pengarna.Sapient said:Är dysfunktionella psykopater värre än vanliga psykopater, eller tar dysfunktionaliteten ut psykopatin så att de egentligen är ganska hyggliga personer om än en smula... udda.anth said:dysfunktionella psykopater
Oh wait, "dina spelare" - jag är väl en av dem? Jag borde alltså veta.
Och helt plötsligt önskar jag att jag kunde komma på DanCon.chrull said:Jag ska trycka det här på en t-shirt och sälja på DanCon.Elmrig said:Har du testat<? Ja g men ar veerkligne teastat med människor som vill samma sak som du? Nått djupare djup? Hårdare hårt? Nähä<? Varför finnns det ett motstånd?