Absolut! Jag hittade min flickvän genom körsången. (Brudar brukar tycka att manskörssångare är läckra. Tja, jag gillar damkörssångerskor...)en hobby som gör att man hamnar med en grupp människor som innehåller minst en person man kan tänkas vara intresserad av. Sångkör eller blåsorkester känns vettigast
Hahaha, så jäkla bra! Det gjorde verkligen min dag! Skumt dock att jag lyckats missa detta Caligula's Finest Moment.Saxifrage said:"Jag är Dungeon Master"
Bannad efter ett par hotfulla uttalanden.var tog han vägen?
Jag har ju som sagt inte haft något problem att hitta söt flickvän på konvent. Inte heller haft problem att hitta söta flickor att titta på i övrigt. Heta tipsen är ett bod i cafetrian, rollspelsgrupper, lajven (det jag saknar mest från tiden varje konvetn hade ett Vampire-lajv). Även om det har varit några söta piasavor, brukar jag heldre spana in kioskpersonalen, eller allra helst flickorna i ledningen. Har en speciell kärlek för GothCon-revisorerEh... vilka konvent hänger du på? Antalet brudar som är över huvud taget påsättningsbara* på konvent brukar i min värld kunna räknas på en stympad hands fingrar.
Så sant, men jag är inte ute efter pojkarna så jag har itne upplevet det som nått probelmLedsen att behöva vara plump, men rollspelshobbyn tycks dra till sig människor som bäst beskrivs med den slitna frasen "såg ut som det hade brunnit i ansiktet och någon försökt släcka med en brandyxa".
Det klart du ska bjuda på pannkakor! Eller kanske lite borsjtj med piroger och ett glas sekt?krank said:Tja, lite relaterat till ämnet - jag har just bjudit in flickan jag för närvarande är intresserad av till att vara med och spela. Hon blev hemskt entusiastisk, trots att hon aldrig spelat tidigare. Ska bli himskans spännande att se hur det blir.
Vi ska spela Oktoberlandet, och hon och jag ska träffas innan på tu man hand och skapa rollperson. Undras om jag ska bjuda på pannkakor?
//Krank, en riktig romantiker
Du överskattar mina ekonomiska resurser, kamrat... Jag har ett tomt kylskåp, tomma slåp och 10.000 i skulder, kombinerat med en inneboende som inte betalat hyran på fyra månader (är numera vräkt, åker ut den 12:e nästa månad), CSN som inte vill betala ut pengar och en högskola som inte vill ge ut poäng.Det klart du ska bjuda på pannkakor! Eller kanske lite borsjtj med piroger och ett glas sekt?
Haha... =)Jag hoppas att det går som du tänkt dig! Själv ser jag det förstås som ett riktigt eldprov för spelet: "Oktoberlandet -- när du hittat någon du tycker mycket om ..."
Lovar att rapportera i Oktoberlandets forum... =)Christian, som gärna vill höra hur det gick