Nekromanti Rollspelsriksdagen 2003 [tramsely]

Troberg

Sinister eater
Där ser ni!

Bildbevis, direkt från Herr Nils själv, som bevisar att en röst på Herr Nils är en röst på Ariel Sharon!

Om ni inte stöttar folkmord, rösta på ROTF(L), Revolutionära Off Topic Fronten (Lattjolajbans)!

Troberg

Sinister eater
Så är InternationalTeokraterna!

Skrämmande ny statistik visar att de inte bara äter små oskyliga valpar (som de själv försett er med bildbevis på!), 9 av 10 InternationalTeokrater äter dessutom små barn! :gremshocked: Den tionde gör rå pölsa av små barn och sedan äter dem! :gremshocked:

Är det sånt ni vill ska bli obligatoriskt?

Om inte, rösta på ROTF(L), Revolutionära Off Topic Fronten (Lättviktarna)! Vi har sunda matvanor.

Quadrante

Grisbonde
[och nu börjar jag ta ränta..]

Nu har ett dygn gått,
så nu börjar jag räkna ränta.
Skulden för partierna ökar ((med dagar-1)*dagar)/2.
Dag ett var igår.

Skulden räknas i QuadrantesDollars, vilket är en Qd/röst lagd på ett parti.
Vi ses när jag länsar partikassorna :gremsmile:

Johan K

Gammal & dryg
Liten reflektion..

Först & främst så tycker jag att den här upplagan av rollseplsriksdagen var minst lika trevlig & skoj som förra året !!!

Sen så ska jag nog ändra taktikt inför nästa års riksdag. Ska försöka lära mig att göra affisher... :gremcrazy:

Tackar för en trevlig tråd Morgoth !!!!

Lord Renisis

Warrior
Kanske inte men...

Joooo, NU!
David snodde ett plan på ett amerikanskt hangar fartyg och flög tillbax till herr Nils!
"I've got visual contact with the target, over"
"Roger that Threetwofourniner"

Hartland

Warrior
Re: avikelser....

Det är nån gång nu som kung Arthur komen in hoppandes med ljud av sammanslående kokos nötter i bakgrunden. Han skrattar föraktfult åt lilla here Nils och skickar sina mannar på han som naturligtvis blir herr nills lunch. Lyckligtvis har Arthur en helig handgranat i bakfickan som han slänger på herr nils. KABOM! Vår herr nills finns inte mer.

Vill ni stödja Kung Arthur och hans riddare? Hans tro på lika rättvissa åt alla och ett rollspels Sverige med en mång falld av tärningar? Rösta då för ARTHURS skull inte på Internationella Teokraterna. Herr Nils är en mördar kannin och en galen Mordred som förtjänar inte mer än att förlora huvudet!

/Hartland - stödjer kung Arthur

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Du kan stänga den nu om du vill

Vi ser ingen anledning att dra ut på lidandet för ROTF(Losers)!

Rösta på InternationalTeokraterna!

Jag ska gå på bio!

M.

Helmgast
>>> Valet ogiltigförklaras! <<<

Med tanke på att vi i Rätt skall vara rätt-fronten blev diskade av någon elak admin (meddelandet togs bort, så ingen info finns) så ska vi visa att rätt verkligen skall vara rätt. Redan då fastlogs att valdeltagandet måste vara minst 50% för att räknas. Denna åsikt blev stoppad av koalitionen för 1984-staten tillsammans med Än sen då-blocket. Vi vill nu visa att vi har rätt. Med över 5000 röstberättigade och långt under 100 röster så ogiltigförklaras valet härmed. Heder åt alla de som röstat, men ni måste se till att öka valdeltagandet innan valutgången har någon påverkan. Alltså vill vi utlysa nyval som det första som händer efter stängningen av vallokalerna. Såvida ni inte får 2500 nya röster.

Johan K

Gammal & dryg
Kommer inte att hända !

Ack dessa upressningar & sådana saker... När skall det ta slut ?? :gremconfused:
Vi i TTRP tar avstån från llt sådant & vill istället att melemmaran ska köpa gammla fina rollespel istället !

Sodivra

Champion
Avslut.

Goddagens, Mogge kunde inte komma, så han bad mig att täcka för honom. [color:\\"purple\\"]-rättar till fluga-[/color]

Ska vi se här.. [color:\\"purple\\"]-prasslar med papper och tar en klunk vatten-[/color]
Årets val var en framgång. Vi hade inga dödsfall, skador eller valfusk. Hotfaktorn var relativt acceptabel. [color:\\"purple\\"]-väntar ut spridda applåder-[/color]

Och vann gjorde, som ni förmodligen vet, International Teokraterna, med.. Ssssch. Tyst i publiken. [color:\\"purple\\"]-väntar ut oväsen i publiken-[/color]. International Teokraterna vann iallafall.

Detta är inte bara ett val. Det är en tradition också. [color:\\"purple\\"]-inväntar applådar, men fortsätter när inga kommer-[/color] Erm. Så hur som helst, kan vi lära oss något av detta val, och hur valet har förändrats? Och, det som ni verkligen bryr er om, var det lika bra som förra året?

Jag var själv först orolig för att valet inte alls skulle komma igång som förra året. Förra året så bollade Mogge ut en knasig idé och folk bollade tillbaka. I år så hade vi redan ett val i backspegeln, och startinlägget var längre med presentation av nuvarande val, ambitiösare, striktare.. Hoppsan. [color:\\"purple\\"]-välter vattenglas, torkar snabbt upp-[/color]

Äh. Så blev det inte. Det är svårt att säga om valet var bättre eller sämre, men det var annorlunda iallafall, och det var bra. Affischerna är väl ett bra exempel, förra valet så var de en idé som dök upp, det här valet startade vi med dom med en gång. Eftersom Rising gjorde smutskastande affischer i slutskedet av det förra valet, och detta var väldigt uppskattat, så började man med sådana redan med en gång den här gången. Affischerna hade mer sting än förra året, men kanske detta var en trend i hela valet, att gå på hårdare när det inte var "nytt" med rollspelspolitik längre, och man var började bråka istället.. [color:\\"purple\\"]-fumlar lite till medans publiken mumlar-[/color] Äh.. [color:\\"purple\\"]-harklar sig-[/color] Jag gjorde bättre affischer i år iallafall, men jag tröttnade.. tröttnade på att läsa i tråden efter ett tag [color:\\"purple\\"]-oväsen i publiken och spridda bu-rop-[/color] Äh.. äh.. äh.. Äh. Det var väl inte ert fel, det gick väl för snabbt fram.. äh..

Huvudsaken är att valen är olika iallafall.
Och International Teokraterna vann. Slut. Tacksåmycket.
[color:\\"purple\\"]-rafsar ihop papprena-[/color]

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Klappklappklapp!

En stående ovation för valförrättarna för ett väl genomfört val, och för att demokration segrade!

Vi på InternationalTeokraterna kommer snart att återkomma med ett uttalande från Herr Nils.

M.

Hartland

Warrior
Re: Avslut.

Kommer vallresultatet betyda att alla i rollspels sverige nu måste börja använda d20 till alla sina rolspel?

Finns det någon gerilla man kan gå med i? Av typen al-Quida och IRA hälst... :gremwink:

/Hartland - gillar sina d6:er

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Vi återkommer med mer info senare

Men alla utom de hädiska anhängarna av ROTF(Losers) kan under dispens använd alla sina tärningar, så länge de samtidigt slår en d20 med den andra handen.

M.

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Närå!

JAG kommer att förneka att papper skrivits under! :gremgrin:

Vidare måste jag tyvärr meddela att ROTF(Losers) har agerat subversivt, och när vi nu går igenom rikets affärer, ser vi att det kommer att kosta väldigt mycket att råda bot på de dumheter som dessa banditer ställt till med.

Vi är ännu inte på det klara med vilka åtgärder som måste... ööh... åtgärdas... men det kan bli tufft!

Men vi står alla tillsammans!

Ja, förutom de där ROTF(Losers), de står ensamma!

M.