Flummpartiet: Harmonisterna
[color:\\"green\\"]Flummpartiet: Harmonisterna[/color] är tillbaka i år igen.
Vad är då Flummpartiet: Harmonisterna? Vi är ett parti som står utanför den vanliga partipolitiska skalan, ett mittenparti kan man säga. Vi fokuserar på
vackra stunder snarare än
narritivatism eller spelarmakt eller drama eller dockskåp.
Hallå.. vänta, gå inte! Det finns en anledning till att vi heter Flummpartiet, men det behöver inte betyda att vi röker på eller något..
Ja, "Vackra stunder" är den obegränsade magin i ögonblicket. Känslan av att snudda vid något större. Det handlar om utveckling och insikt för individen. Vi kan inte erbjuda er detta, men vi kommer att erbjuda er harmonin som ger plats åt just din kreativitet och inspiration som visar våran.
Till skillnad från vad man kan få intryck av Kreativ-harmoniska Balanspartiet, som vi annars har mycket stor respekt för, så är vi ett balanserat parti.
Vi är i allra högsta grad ett mittenparti, våra metoder sträcker över hela spektrat. Spelarmakt och narritivatism, drama och dockskåp, harmoni och utveckling.. Vårt mål är att stå i mitten av världen, där du står. Resten av världen är faktiskt inte så svår att nå därifrån om du bara låter dig inspireras.
Men på sätt och vis är detta unikt - Vårt parti är extremt, bara för att vi bryr oss. Och ja, nog är vi som ett litet parti inte rädda för att prova nya saker (
Öhmmm..) och komma med djärva påståenden.
Jag skulle föreslå att du som väljare röstar flummigt i år, men det är bara ett förslag som böjer sig under din integritet. Välj det parti du trivs bäst med, men jag hoppas att du känner att vi kan erbjuda dig något.
20d-frågan är mycket intressant. Där vissa väljer att rösta emot eller för eftersom "Det är så praktiskt att inte behöva byta tärning när man spelar ett annat spel" eller "Jag skulle sakna dom gamla tärningarna!" så ser vi det på ett annat sätt.
20d möjliggör ökad kommunikation och utbyte, men priset är för högt för att Flummpartiet: Harmonisterna ska acceptera det. Vi vill flytta ner så mycket av politiken som möjligt till din nivå, kanske vår största fokusering är att öka känslan av medverkan och inte av maktlöshet och politikerförakt, och detta går rakt emot det.
Vi är också oroliga för hur detta skulle kunna flytta besluten, och i slutändan skapa ett 20d's Samlade Universalssystem.
<div align="right">
</div right>