Jag kan inte se att du gjort någon post sedan igår. Är det jag som missar något?Men vad händer med avskummet Berk då? Boing boing boing! Hittar jag någon inter-galaktisk gurgelmeth?
Oj, det går för snabbt här!Jag kan inte se att du gjort någon post sedan igår. Är det jag som missar något?
Här är resultatet av din senast skrivna handlign: http://www.rollspel.nu/threads/rutland-warhammer-40k-avskum.85220/post-1314603
Men efter jag gjort den posten ser jag inte att du skrivit förrän nu
@Arrikir. Seger!
Vad tänker vi nu då? Vidare nedåt känns ju rätt.
Ska vi ta med bollen med flakk? Om vi gör det tänker jag att vi släpar med oss den på typ en kälke.
Det hade ju varit gött om man kunde sätta råttorna på att vakta mot andra ytbor som är efter oss.
Men lyxigt med varsitt råttbaroni
Men något i stil med:
Beordra råttförsvar, Sammarbeta, nedstiga, flakk-bogsering? Eller? Skulle ju också kunna vara smart att få med sig dyrbarheter från baronierna.
Hmmmm...@TobiasEkwall båda förslagen låter bra, jag misstänker att Flakk-bollen är jobbig att hantera men kanske är värd en del? Kanske kan stoppas i en kista och säljas. Jag är för att plundra värdesaker, så mitt förslag är att låta en tjänare ta emot Flakk och sen övertyga råttorna om att hålla andra borta , samt utforska var draken kom ifårn. Hur man nu ska formulera det på 5 ord...
Jag gillar det! Vad sägs som detta:Hmmmm...
Kanske...
Om en av oss väljet
Beordra råttförsvar. Sammarbeta. Nedstiga/portalsöka (beroende på vad vi väljer)
Och den andre väljer sammarbeta, nedstiga/portalsöka lasta värdesaker... Eller jag vet inte.
Man kanske får leva med att det tar två dagar
Då får man det gjort ordentligt
Inkapsla flakk, lasta bärare... Typ
(Det är totes inte the Loc-Nar! Hade jag bara snott från Heavy Metal på det sättet?Hmmmmmmmm
View attachment 23636
Olga will remember thisIGNORERAR OLGA
Aliora har lite svårt att multitaska, det är inget personligt, Olga är typ nr 2 i kön.Olga will remember this
Ingen fara, Olga och hennes manskör A-laget, kan vänta. Under tiden kan de lära blivande rekryter att skråla de vackraste av kampsånger.Aliora har lite svårt att multitaska, det är inget personligt, Olga är typ nr 2 i kön.![]()