Storuggla läser serier ofta
Hmm, låt se vad jag läser på reguljär basis:
Usagi Yojimbo - Hård kanin, Hårdare noshörning.
True Story - som titeln antyder, serien om den sanna romansen mellan en serietecknare och en radiopratare. Distansrelation. Medryckande.
Iron Wok Jan - Matlagningsmanga. Kul.
Kare Kano - highschool-romans, bra endast på grund av den otroligt skruvade huvudpersonen.
Marmelade Boy - ytterligare mer romans. Inte kul men rörande.
Kodacha - Litet barn försöker göra sina kompisar glada... typ. Ganska underhållande ibland.
Road to Perdition - Serien som blev en Tom Hanks-film. Serien är bättre.
Paradise Kiss - Romansen mellan en flicka som inte vet vad hon vill med sitt liv och en ung modeskapare.
You're Under Arrest - läses endast på grund av Aoi, polistransvestiten. Apkul i de rutor där han/hon är med.
GTO - Onizuka är gudomlig
Eagle - Politisk serie om en amerikansk presidentvalskampanj. Lysande.
Sanctuary - Gangsterserie. Mumsig.
Lupin III - Mästertjuven Lupin III stjäl för nöjes skull, inga lås stoppar honom, inga larm hindrar honom! Han förför alla kvinnor och duckar konstant undan den ihärdige INspektör Zenegata's handklovar... underbar serie, en blandning mellan James Bond, Thomas Crown och slapstick.
INVU - koreansk serie om en flicka som... ja, jag har ingen aning om vad hon vill ärligt talat, men intressant är det.
Rocky - för den är bara så underbar
Nausicaä - En serie jag väntade i flera år med att läsa, och jeflar vad jag diggar den
Det var vad jag kom på just nu separerad från min samling...
Storuggla, sen slog Hemingway sönder min näsa