Nekromanti Skärmdump

Hellzon

Långsamma Vargen
Feuflux said:
(Jag fegade ur att ha ett minimerat browserfönster med nån porr-länk i bara för att kolla om nån skulle reagera...)
Och vad ska vi tro att mappen "Underhållning" är? :gremgrin:

Sodivra

Champion
Välkommen till Sovietrepubliken Sverige!

Jag kör XP. Jag bytte till Ubuntu, men det var ännu mer frustrerande, så jag bytte tillbaks. Snart är det nog dags att byta bakgrund också. Jag gillar att ha rotation på dom, som mina avatarer.

Det här är min förra bakgrund. Jag ville visa upp den för den bryter så mot bilden av en bra skrivbordsbakgrund.

Mannen på bilden är min välklädde kompis. Det här är typ de enda två bilder som finns som han ser glad ut. :gremsmile:

Rickard

Urverk speldesign
Skärmdump efter ominstallation

/Han som körde på ungefär samma uppställning, men ändrade färgschemat och har nu inte StyleXP

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Ändrat skrivbord ...

Efter att ha fnulat om lite grand för att få tråk-XP att bli lite mer Mac-lik bidde det så här:

OS är fortfarande Microsoft Windows XP Professional.

Dalaupprorets centrum och bostadsorten för Troberg
hmm rollspel.nu tycker inte om stora skrivbord :gremsmile:

här har ni mitt alternativa skrivbord iaf som jag snabbtangentsväxlar till... gillar nog detta mera faktiskt... är oftast det jag har aktiverat...

som sagt kubuntu, fast skrivbordet är ju kde.

kommentera väldigt gärna är själv nöjd med mitt skrivbord... :p

<font size="1">EDIT: Ändrade bildbredden även här. /Dante</font size>

Bunny

Crazy like a fool
Uppmaning

Eftersom fler än jag sitter framför lågupplösta skärmar, skulle jag vilja uppmana samtliga att antingen hålla sig till inte mycket mer än 640 pixtlar i bredd på inklippta bilder, eller allternativt nöja sig med att endast länka externt eller bifoga.

Breda bilder förställer forumgrafiken oavsett upplösning, för övrigt.

Överkurs: Det går även att minska ner storleken via html på följande vis:

[ url=http://www.hittipå.nu/skarmdump.goff]< img scr= "http://www.hittipå.nu/skarmdump.goff" height="227" width="640">[ /url]
(notera tillagda mellanslag)

(Tack till lokomotiv och Dante)

Rickard

Urverk speldesign
Vad använder du för program? [NT]

/Han som menade vilket program för att göra om layouten och som själv gärna skulle vilja ta bort hela aktivitetsfältet i XP

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Re: Ändrat skrivbord ...

Efter att ha fnulat om lite grand för att få tråk-XP att bli lite mer Mac-lik bidde det så här:
Om någon försökte göra något liknande med mitt skrivbord, skulle jag vara tvungen att elda upp vederbörande - dels i självförsvar, dels för att öka medelmängden god smak i världen.

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member

Du skrev alltså ett helt inlägg bara för att upplysa mig om att jag har dålig smak? :gremlaugh:

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist

Du skrev alltså ett helt inlägg bara för att upplysa mig om att jag har dålig smak?
I stort sett, ja.

Nå't ska man väl göra i väntan på bättre tider...

//Krank, kanske världens onödigaste människa, som egentligen borde försöka få klart lite mer av sin rest till skolan, men som ändå spenderat 2-3 timmar idag med att döpa om serietidningar han har på sin hårddisk