•Ok, Krille hann först, men...(läs detta)
"codex har haft en tävling i skurkar. Krille pratar på skurktemat och annonserade efter folks bästa skurkar."
Det var ju lite snopet.../images/icons/sad.gif
Tur att man fick reda på det innan man började skriva konstiga mail till folk...
Har man fått se resultaten av den annonsen eller?
Hursom, jag gillar ändå konceptet med en tävling angående skurkar... kommer nog att genomföra det...
Alla som vill hjälpa mej anordna en dylik tävling kan ju skicka ett mededelande till mej, eller något...
Jag menar inte finasiellt, det får man nog fixa på annat sätt, men väl om saker som "betygskriterier" och kanske även att dömma själva skurken...
Vidare, hur sannolikt är det att man skulle kunna få någon lokal rollspelsbutik att sätta upp någon reklamlapp på sin anslagstavla, eller kanske rentav sponsra alltihop(jovisst!/images/icons/wink.gif)?
Jag tycker det är dags att vi börjar engagera fler spelare och spelledare i att skriva egna scenarion och dylikt, och det här är väl inte det sämsta sättet att börja?
Nu tänkte jag göra lite promo för min privata lilla kampanj ERYAT-Engagemang för Rollspelandets Yttre Anseende och Tillväxt(jag veta att namnet suger, men jag bryr mej inte), som helt enkelt går ut på att sprida ett lite bättre anseende för rollspelandet. ERYAT är ingen riktig organisation, utan är ett projekt som jag och några kompisar har drivit under de senaste året... Hittills har hela "Rörelsen" gått ut på att nämna rollspel i olika sammanhang, och propagera lite för hur kul det faktiskt är, men vi har funderat på att organisera oss lite(hör på den, snart är det väl statskupp på gång/images/icons/smile.gif).
Däribland skaffa en hemsida, och jag tycker att just en dylikt tävling skulle väl vara kul, och effektiv!
Nu drev jag nog ifrån ämnet lite...
/Mask