Pendragon
Swashbuckler
23.20 trillade Western ned i min mailbox, men jag har av förklarliga skäl inte hunnit kolla än. Gott nytt år compadres och ha ett fantastiskt 1877!
Anders & Tove;n137809 said:Alla är inte skickade än. Det stämmer bra att vi slutade vid 6-tiden och sov några timmar, men nu är vi igång och skickar igen. Det tar ett par dygn av konstant skickade att få ut till alla.
Anders & Tove;n137809 said:/Anders & Tove
Roligt att höraRobert E. Howard;n137883 said:Fick min. Ser helt magiskt ut! Tack! Väldigt bra jobbat.
Kul att du tycker det har blivit bättre av ändringarna.Lukas;n137910 said:Jag har fått min och börjat läsa, och herrejävlar vad mycket mer förståeligt allt blivit av alla förändringar, jag känner att spelet har blivit mycket mycket bättre av alla de här förseningarna.
dock vill jag förvarna att ni på några ställen verkar ha skrivit "transatlantiska järnvägen" Istället för "transkontinentala järnvägen"
Säker på att du inte bara kommer att skriva ut bilden och tejpa den på framsidan av din vanliga bok och försöka E-bay:a bort plagiatet för en furstlig summa?Magnamund;n138099 said:Jag har fått filen och är mycket nöjd. Ser precis som förut fram emot att få mina tryckta böcker. Jag har nog frågat förut men finns det möjlighet att få se omslagsbilden till den unika utgåvan av böckerna? Den som ingår i paketet som kostar typ 999€? Jag kommer ju aldrig lägga beslag på den men det vore trevligt att se hur den ser ut iallafall.
Jag fick tid att testa lite nu. Allt fungerar kanonsmidigt, men... Jag fick (i gratisversionen) inte möjlighet att skräddarsy Vattenstämpeln enligt eget önskemål (och jag vet inte om detta finns i betalversionen). Det fanns två versioner och den mest diskreta ser ut enligt nedan. För min del är det gott nog, men det är förstås en försämring jämfört med nuvarande.Anders & Tove;n139727 said:Tack för tipset. Vi ska kolla på den lösningen.
/Anders & Tove