(Vill bara säga, jättebra beskrivning! )D’Usher, som redan är i fängelset, kravlar sig bort till en hög halm för att förrätta sitt tarv, men faller ned i en krevass som dykt upp under natten. En nedgång till 1! Bäst att utforska!
@Mogger @obak d'Usher kan erbjuda Mogette och baron von Sadist (och givetvis övriga intresserade vid hovet!) de allra finaste opietinkturerna! Fantastiska visioner (inte bara färger!) utlovas, För de som inte provat ännu är mina tinkturer, rökpulver, salvor och tussar ett bra läkemedel, mot allt från sömnlöshet och flegma till rabies! Första "hitten" är dessutom gratis!Mogette, missbrukare. Stapplar fram längs nedpissade gränder på väg mot hovet, för ännu en underbar natt. Aka 5:Festar.
Baron Von Sadist betalar inte för knark, han betalar i smisk!@Mogger @obak d'Usher kan erbjuda Mogette och baron von Sadist (och givetvis övriga intresserade vid hovet!) de allra finaste opietinkturerna! Fantastiska visioner (inte bara färger!) utlovas, För de som inte provat ännu är mina tinkturer, rökpulver, salvor och tussar ett bra läkemedel, mot allt från sömnlöshet och flegma till rabies! Första "hitten" är dessutom gratis!
(Ok, men säg inget till de andra brukarna)Baron Von Sadist betalar inte för knark, han betalar i smisk!
Ja, en gratis hit kan ju inte skada!@Mogger @obak d'Usher kan erbjuda Mogette och baron von Sadist (och givetvis övriga intresserade vid hovet!) de allra finaste opietinkturerna! Fantastiska visioner (inte bara färger!) utlovas, För de som inte provat ännu är mina tinkturer, rökpulver, salvor och tussar ett bra läkemedel, mot allt från sömnlöshet och flegma till rabies! Första "hitten" är dessutom gratis!
(Är det här en handling du vill göra?)(Ok, men säg inget till de andra brukarna)