Waterhouse
Bring Them Home Now
9. Ger Hägerstrand ett mynt för att fixa mina brutna ben. Blinda läkare är de bästa!
Föfö, hej hopp min sensuella lilla hamstrerpastej! Skall baron von Sadist introducera dig till conceptet "Gerbilium Cloaca"? Ta dig nu en redig sving grogg ur min svarta graal och låt mig kittla dina tonsiller med en urinbestänkt påfågelfjäder!MINA ÖGON!!!! VAD HAR HÄNT MED MINA ÖGON?!?
(Hahaha vad fan?!?)
(Om alla andra ska ha coola franska namn så är väl jag Docteur Plage du héron)
Ja, jag jobbar väl då. Jag vet inte hur man ska kunna läka ett brutet ben genom att operera in en hamster, men teorin kan vi fundera ut senare. Med lite tur får vi lite kött över som jag kan läka de här fördömda ögonen med.
Baronen kan få läsa i ”Alta in faucibus criceta” som jag lånade på det förbjudna biblioteket, så ska han nog lära sig ett och annat - men att penetrera befintliga kroppsöppningar med gnagardjur är så kyskt att jag inte vet om han är redo för vad han skulle lära sig där.Föfö, hej hopp min sensuella lilla hamstrerpastej! Skall baron von Sadist introducera dig till conceptet "Gerbilium Cloaca"? Ta dig nu en redig sving grogg ur min svarta graal och låt mig kittla dina tonsiller med en urinbestänkt påfågelfjäder!