Ninas ansikte går från sitt vanliga vackra anlete, till ett känslolöst ansikte... det som är fullt synligt är att Nina har "snapped", greppet på svärdet hårdnar tills naglarna får blod att sippra ned längs bladet och kalla ögon stirrar på L'espace De Amstér.
Se så, mademoiselle, det är inget att skämmas över! Det är inte dit fel att den forna sultanen eftersatt den här stadens utbildningsmöjligheter så fruktansvärt att ni inte haft chans att lära er så fundamentala tekniska färdigheter.
På min ära, jag kommer att driva utbildningsfrågan som en av mina främsta hjärtefrågor. Det hade varit bra med någon tillräckligt kunnig person för att ta tag och styra upp univeristeten i staden, men tydligen finns det ingen med tillräcklig intelligens i staden (förutom mig själv, möjligen).
Ack ja, folk får kanske fortsätta lida i sin okunnighet.
L'espace De Amstér! Jag hade lämnat gammal groll bakom mig och högt värderat eder gåva! Jag är villig att hjälpa er efter att vinet sinat, förutsatt att ni inte slåss mot mig, jag har en fruktansvärd avgrund att utforska och skatter att finna! Skickar ni det mörka magierna på någon annan kan jag donera skatter från djupen om det skulle behaga. Jag behöver dock bältet då mina byxor skulle falla av annars! Och hur ska man då dräpa odjuren från djupet? Jag ber monsieur att överväga en annan väg av handling
Mon freré! Jag hade stålsatt mitt hjärta för att göra det jag ansåg nödvändigt, men era ord skär rakt genom min emotionella rustning och går rätt till mitt hjärta! Förlåt mig mina överilade ord!
Låt oss istället tillsammans kämpa för stadens fortsatta välgång!
--------------------------------------------------
De Amster tar tillbaka sina tidigare handlingar och ägnar istället dagen åt att jobba som diktator!
Livet som diktator är hårt, då det tidigare palatsen först förvandlades till ett torn och sedan raserades helt och hållet. Detta håller inte!
För att dekorera det nya palatset skickar hans ärevördiga majestät De Amstér ut sina skattefogdar för att kräva in skatt från alla!
Då vi i första hand är i behov av utsmyckningar är rena pengar inte giltiga för skatt, utan endast värdesaker som kan användas som dekoration. Så som tavlor, gobelänger, och rustningar. Även olika former av ämbetstecken och regalia är acceptabelt. Exempelvis kungakronor.
4: Jobbar!
DET MÖRKASTE ÖDET drabbar istället Sybot D'Orleans (vi måste ju nöta ner det där skyddet), och när det misslyckas studsar den vidare till Mira för dagen.