Den absolut viktigaste relationen inför slocknad stjärna är enligt mig Kulinan av Furia. Jag hade turen att han redan innan slocknad stjärna var lite av en bad guy. Aha upplevelsen av att det är Kulinan och inte Artel blir ju lite mäh om de typ inte vet vem Kulinan är. Fräckt skulle vara om Kulinan hjälpte att dem att översätta tavlan och det också är det som gör att han kan följa spåren mot Symbar (kanske inte går ihop tidsmässigt iof)
Jag vet inte vem de ska prata om gällande Lindaros. I min kampanj var det en släkting till en av rollpersonerna (som också är fursten från väktarens vrede men det är en annan historia). Det kan vara någon kopplad till en utgrävning på en helt annan plats, typ under slottet, någon inom den kriminella världen, en gesäll som arbetar med
Marbela osv osv.
Jag vet inte vem de ska prata om gällande Lindaros. I min kampanj var det en släkting till en av rollpersonerna (som också är fursten från väktarens vrede men det är en annan historia). Det kan vara någon kopplad till en utgrävning på en helt annan plats, typ under slottet, någon inom den kriminella världen, en gesäll som arbetar med
Marbela osv osv.