Nekromanti STAR WARulvsSpel - Episod II

Zebulon

Swordsman
Re: RÖSTNINGSLÄGET OCH PDF

Det här är bara det andra varulvsspelet jag är med i men den här analysen liknar inget jag sett tidigare.

I varje sammandrag av mina inlägg sker en analys och varenda en dryper av negativa åsikter. Det finns inte ett enda rätt i mitt beteende och precis allt jag gjort ses i sämsta tänkbara ljus.

Det är ganska skickligt gjort men det blir så uppenbart eftersom det är så extremt onyanserat. Domen var fastslagen innan analysen ens började.

Jag anar att Imperialisterna nu går till motanfall och jag är ett av offren. Det skall bli spännande, om det inte framgått är jag en riktigt attentionjunkie :gremlaugh:
Det slår det mig att jag inte kommer bli assasinated utan istället skall man försöka rösta ut mig. Med tanke på hur duktiga dom här lirarna är och att de kan diskutera argument och strategier i sin egna Imperiekanal.

Dessutom säger det här mig att jag har väldigt rätt. Åtminstone Bearnie och Craygh ligger högst upp på min lista. Även BDG och Lindenius ligger högt. Mina tvivel är mindre och jag känner mig trygg i mina antanganden.

Craygh

Swordsman

Inte bra att dina tvivel försvinner. Alls. Motivera dina misstankar mot mig, snälla. Jag har fortfarande ingen aning om vad jag gör som är misstänkt.

Och yes, analysen av dig är otroligt vinklad, med mening. Av någon anledning är det nämligen annars aldrig någon som ens petar i dig i varulvsspel. Sist var det för att du var helt ute och cyklade och många lyssnade på dig i alla fall, vilket bara spelade kultisterna i fatet. (Jag vet, jag hade tillgång till deras forum) men den här gången har jag ingen aning om vad det beror på. Jag vill att folk får upp ögonen för att du inte är någon liten ängel.

Feuflux

omjonasson.se
Röststatus med mera

Röstläget
---
Poseur 3: Bearnie, Vimes, Basenaji
Bearnie 3: Zebulon, Purgatory, Han
Craygh 2: Björn den gode, Eksem
Zebulon 2: Craygh, HJK
Banarok 1: Vicotnic
Björn den gode 1: Lindenius
Inte röstat: Anders Åstrand, Banarok, krank, Poseur, Zebulon

Allmän info
---
Poseur har meddelat tidsbrist och kommer att ersättas när episod III startar förutsatt att han inte ryker innan dess.

Glada tillrop
---
Ni spelar jättebra allihop. Obi-Wan skulle varit stolt om han inte hade dött innan basen på Hoth (dit ni är på väg om ni minns) upprättades.

Craygh

Swordsman
Re: Röststatus med mera

Så... ingen av oss är Obi-Wan Kenobi?

Fan, där rök mitt alibi! :gremtongue:

Zebulon

Swordsman

Men varför gör du inte en analys och låter alla dra sina egna slutsatser?

Jag vet varför du inte kunde göra så. Du hade en agenda och då måste man hitta nya vägar. Inte ett enda av mina inlägg fick stå misskrediterat och då kan man ju inte ha det sist som en sammanfattning, det får liksom inte plats.

Analyserna är till för att alla skall kunna dra sina egna slutsatser. Att hjälpa laget. Och då menar jag rebellerna. Att detta inte har varit ditt mål är mer än tydligt.

Vad man själv tycker skriver man längst ner så att alla kan se att det är en så objektiv analys som möjligt och att tyckandet kommer sist. Detta hjälper laget. Det goda :gremwink:

Bunny

Crazy like a fool

Poseur har meddelat tidsbrist och kommer att ersättas när episod III startar förutsatt att han inte ryker innan dess.
Aj då, det här var inte bra för dig, Zebulon. Jag vet inte riktigt hur jag ska göra, men min röst på Poseur kan ju inte riktigt ligga kvar nu, om Feuflux verkligen har hittat en ersättare (kan du berätta vem?).

Jag hade hellre gett Zebulon mer tid att reda upp det här.

Craygh

Swordsman

Pfeh, det är tydligt nog vad som är rent objektiv sammanfattning och vad som är subjektivt tyckande, och jag har dessutom nummer till alla inlägg jag analyserat. jag vill att folk ska tänka efter själva. Specifikt vill jag att folk ska tänka efter innan de hakar på folk som är "trovärdiga" och jag vill inte att de ska lyssna på samma folk hela tiden.

För övrigt, hur man än ser på det så har du spelat väldigt klantigt Zebulon, det borde även du se.

Craygh

Swordsman

För övrigt börjar dina "Innocent by assoiciation"-försök bli rent magiskt många. "...Att hjälpa laget. Och då menar jag rebellerna...Detta hjälper laget. Det goda"

Detta lyckas du klämma in i sex meningar.

Zebulon

Swordsman

Oj, ja där hade du flyt.
Att få ett svepskäl för att andra din röst, bara sådär.
En skänk från ovan.

Att du för övrigt tyckte att Craygh´s analys var... lysande var ju föga förvånande.

Feuflux

omjonasson.se

Bearnie said:
Jag vet inte riktigt hur jag ska göra, men min röst på Poseur kan ju inte riktigt ligga kvar nu, om Feuflux verkligen har hittat en ersättare (kan du berätta vem?).
Det hade jag för den delen inte tänkt säga än. Fokusera på att rösta på den som är skummast istället för att fokusera på vad som kan hända med spelaren bakom en pilot.

Så kommer den informationen lite senare.

Ond bråd död

Swashbuckler

Crayghs analys var förstås väldigt subjektiv, eller vad man ska kalla det, men den lyfter på ett tydligt sätt fram att du spelat... annorlunda.

Zebulon

Swordsman

Farao, vad bra ni är!
Ni är som galna hundar över mig!
En kanonad som heter duga, allt jag säger blir omedelbart slitet i stycken av två personer. Det är så synkat och snyggt!

Det enda jag kan hoppas på att folk ser det uppenbara. Om jag var Imperialist skulle ingen av mina kompisar låta det här fortgå. Någon skulle komma till mitt försvar.
Frånvaron talar sitt tydliga språk :gremsmile:

Craygh

Swordsman

Hördu, Zebulon. Jag citerar en profilerad personlighet här.

"Kom med något konkret och konstruktivt!"

Craygh

Swordsman

Zebulon said:
Farao, vad bra ni är!
Ni är som galna hundar över mig!
En kanonad som heter duga, allt jag säger blir omedelbart slitet i stycken av två personer. Det är så synkat och snyggt!

Det enda jag kan hoppas på att folk ser det uppenbara. Om jag var Imperialist skulle ingen av mina kompisar låta det här fortgå. Någon skulle komma till mitt försvar.
Frånvaron talar sitt tydliga språk :gremsmile:
Det hade stämt mycket bra, förutom då att det typ bara jag och HJK som är aktiva för tillfället :gremtongue:

Nä, skit i svepskälen och förklara dig istället.

Bunny

Crazy like a fool

• Eftersom du hittills varit dålig på att motivera ditt handlande, så är det jätteviktigt att du börjar göra det nu.
  • Skulle du kunna göra en genomgång med Crayghs analys som utgångspunkt, och påpeka vart hans syn skiljer sig från din? Jag skulle älska möjligheten att kunna läsa dem sida vid sida.
  • Varför tror du att du fått en så begränsad förmåga? Är du ensam om den? Om inte, varför har ingen annan outat sin?

Craygh

Swordsman

Det fulaste med det här är att Zebulon mycket väl skulle KUNNA vara en rebell, om än klantig. Det är bara det att han ger inte en enda anledning till att flytta rösten från honom.

Bunny

Crazy like a fool

Zebulon said:
Att du för övrigt tyckte att Craygh´s analys var... lysande var ju föga förvånande.
Jag använde inte ordet lysande. Jag använde ordet bra. Jag tror de flesta håller med om att det är en nivåskillnad.

Sedan väntar jag fortfarande på Björn den Godes sågning kritiska kommentar.

Björn den gode

Swashbuckler

Den kommer, den kommer, men det tar lite tid, och det är en massa andra saker som samtidigt pockar på min uppmärksamhet, men jag jobbar på det.