Re: Analys: Björn den Gode
Du, det där var det lamaste jag läst hittills. Har du inte bättre att komma med än "han är inte så bra som jag fått för mig att han borde vara" så ligger du nog illa till. Försök inte lura mig gosse, jag inga konster tål.
Och lite längre ner:
Du måste prestera bättre än såhär för att krångla dig av kroken, kan jag säga.
//Krank, ook ook
Lindenius said:Jag har velat sätta press på BDG eftersom han, precis som Basenanji konstaterade, argumentarat ovanligt svagt (typ). Som en följd av Banaroks snabba urskuldande misstänker jag att han är i cahots med Banarok ( se här).
[Jag tycker dock BDG har blivit betydligt skarpare i sina analyser på sistone. Men jag tänker hålla pressen på honom tills någon ger mig anledning till någon annat.]
Du, det där var det lamaste jag läst hittills. Har du inte bättre att komma med än "han är inte så bra som jag fått för mig att han borde vara" så ligger du nog illa till. Försök inte lura mig gosse, jag inga konster tål.
Och lite längre ner:
...och här; en klassisk scumtell som jag bara sett hos totala nybörjare och varulvar, typ: Att försöka racka ner på någon för att de har en stark röst. För mig är det här jättetydligt.Jag är lite överraskad att inte fler har pressat honom, mest för att han fått ha en ganska stark röst. Det är aldrig riktigt bra att EN stark röst får styra.
Du måste prestera bättre än såhär för att krångla dig av kroken, kan jag säga.
//Krank, ook ook