Dun dun dun dundundun dundundun! nynnade Lindenius för sig själv när han ledde en grupp X-Wings i ett modigt anfall. "Detecting failure in main system. Long live the emperor!" är det sista ni hör när hans skepp exploderar.
Hah! Det var en imperialist säger Basenaji när han svänger runt för att skjuta ner Lindenius baneman, men vafan, någon skjuter på mig med röda laserstrålar. Tie Fighers skjuter ju med gröna! Aaaaah kraften ska ju vara stark i mig säger dom!
Där sa du nåt sa sa Bearnie. Det viner röda laserskott runt mig med, och det är redan två nerskjutna... det finns en tredje fraktion som kan skjuta ner folk (men varför just mig?)!!! Blah! Urk. Kabooom!!!
Det är alltså tre spelare som lämnar oss den här rundan.
Lindenius (4-LOM), imperialist och robot.
Basenanji (Luke Skywalker), rebell och människa.
Bearnie (Nien Nunb), rebell och människa.
Ni får gärna skriva varsitt sista inlägg och tacka för spel, men givetvis inte lämna ut spelrelaterad information.
Kvar i spel (notera att Hellzon ersätter Poseur) är nu följande 13 piloter:
Anders Åstrand:
Banarok: Green 2
Björn den gode:
Craygh:
Eksem:
Han: Blue 4
HJK:
krank:
Hellzon:
Purgatory:
Vicotnic:
Vimes:
Zebulon:
Nästa runda slutar på torsdag, 21:30.
Hah! Det var en imperialist säger Basenaji när han svänger runt för att skjuta ner Lindenius baneman, men vafan, någon skjuter på mig med röda laserstrålar. Tie Fighers skjuter ju med gröna! Aaaaah kraften ska ju vara stark i mig säger dom!
Där sa du nåt sa sa Bearnie. Det viner röda laserskott runt mig med, och det är redan två nerskjutna... det finns en tredje fraktion som kan skjuta ner folk (men varför just mig?)!!! Blah! Urk. Kabooom!!!
Det är alltså tre spelare som lämnar oss den här rundan.
Lindenius (4-LOM), imperialist och robot.
Basenanji (Luke Skywalker), rebell och människa.
Bearnie (Nien Nunb), rebell och människa.
Ni får gärna skriva varsitt sista inlägg och tacka för spel, men givetvis inte lämna ut spelrelaterad information.
Kvar i spel (notera att Hellzon ersätter Poseur) är nu följande 13 piloter:
Anders Åstrand:
Banarok: Green 2
Björn den gode:
Craygh:
Eksem:
Han: Blue 4
HJK:
krank:
Hellzon:
Purgatory:
Vicotnic: