Nekromanti Starchallenge Lägesrapport

Release datum

Har pratat lite med Myling som har en hel del i pipen just nu men det ser ut som Starchallenge släpps till påsken 2014 (om jag inte sagt det tidigare, annars är det bara en trevlig bump) :gremlaugh: Trevlig helg.

Re: Release datum

Niklas73 said:
Har pratat lite med Myling som har en hel del i pipen just nu men det ser ut som Starchallenge släpps till påsken 2014 (om jag inte sagt det tidigare, annars är det bara en trevlig bump) :gremlaugh: Trevlig helg.

Det är ju kul! Har sökt efter mer aktuell info förut, och nu BOOM! Blir ju ballt!

Re: Release datum

Det beror på företag, familj och arbete dessvärre... Prioritering är en trist men nödvändig sak i mitt liv...

Nu är crowdfundingen uppe. Manuset bearbetas, layouttankar görs och funderingar kring form etc utarbetas av underbara Tina på Mylingspel. Så lägesrapporten tar steget in i layout och tryckfasen.

Nu har jag fått lite mer korr på manuset och fått hyfsat betyg tycker jag. Snart ska Myling börja sätta spelet. :gremlaugh:

Över...

...20000 visningar på mindre än 2 år. Jag är rätt nöjd.

Annars så finduttas det i manus då jag fick ett kortare uppskov av Myling. Planen är release på GothCon och förhandsbeställningar kommer snart vara möjliga.

Jag tror på det här...

Back