Så man fick rollpersoner på level 3, minsann. VIssa fick spela som rollpersoner på level 1. Commoners på level 1! Vars bästa färdighet var Profession (miner)! Som mötte... ja, ska nog inte avslöja... men de var stora och ruttna och dödade oss som små lammungar.
Inte mer än att jag dödat ett knippe folk på GothCon & LinCon i det samt själv kommit till näst sista rummet i dungen. Där stendog jag. Hårt. Brutalt hårt. Hårdast.
Du kan ju alltid droppa nagra tips i min email....
Jag ska se till att du hamnas....Sitter nu mest och diskuterar med Robert (RKS) och min kusin Krille (Anor) hur var grupp bor se ut. Jag tror det lutar at Rogue, Cleric och Fighter/Barbarian.
Hur sag er grupp ut?
(kanske bor denna trad snart brytas ut till Dungeon of Doom...?)
Ja, det later minsann intressant. Ursakta stavningen sjalv, men jag ar i Kalifornien nu och det finns inga prickar har...
I var spelgrupp motte mina spelare en level 6 Fighter/5 Wizard (levle 11 totalt!) i slutstriden med sina level 3 och 4 karaktarer, men dem tog honom till slut! Sa allt ar mojligt!
Jag antar att det blir avstandsvapen och krigslist som galler for att ta ner en level 10 gubbe med sina level 3?
Du vet väl att du får välja på en uppsättning rollpersoner i DOD, ocg inte göra egna optade sådana - jag kan säga, eftersom jag har blivit dödad 4x i spelet, att de figurer som finns med inte är speciellt optade alls.
Jag vet inte om rekordet står sig, men jag hade 22 kills på BSK innan jag dog.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.