Konrad Konvalj
Myrmidon
2. Vi bör fortsätta så som vi har gjort. Byn är framgångsrik i sitt sökande efter ulvar, och aktiviteten imponerar på mig. Jag tror vi kommer ha en hel del rätt klara tankar så snart runda 2 startar. Jag tror även att det är bra att snaska fram lite fler kön. Därav ställde jag min fråga till Recca, och bad henne visa sitt kön istället.Vimes said:Konrad Konvalj said:Hit me!1. Vad tror du om ett Lorder & Lodisar varulvsspel?
2. Hur ser din plan ut för byn ska vinna spelet? Vad bör vi göra?
3. Vad har varit mest anmärkningsvärt under rundan (finns det någon som faktiskt verkar skummare än alla andra?)?
4. Varför vill du outa beväpning?
3. Fain är den som i min mening betett sig mest skumt sett över hela rundan. Jag räknar då inte in Maniac som jag ser som ett hopplöst fall i nuläget, men där hoppas jag på en ändring under måndagen. Korpa har varit lite inaktiv, och det såg jag som lite skumt till en början. Nu efter Korpa´s senste inlägg så är jag absolut inte misstänksam mot denne.
4. Mitt kön är inte relevant. Däremot är jag intresserad av andras kön ty det kan finnas ett samband mellan kön & ulv.
Med det sagt kastar jag fram mitt något udda vapen: Eldkastare