Fain said:
Vara inne vid några tider, hade annat för oss, mitt fel där.
Jag håller med Vic om just det, säger man till att man inte kan vara med eller är ge en giltig förklaring efteråt ser jag inte varför man ska behöva lida för det. Det kan ju trots allt splittra byn om man beskyller varandra bara för att folk gör något utanför denna tråd.
Varulsspelet är inte allt. Det finns ett liv utanför spelet svar ja!
Exempelvis har jag lovat att vara aktiv idag för att jag jobbar. När jag jobbar har jag möjlighet att vara aktiv i stort sett hela tiden. Bra jobb med andra ord.
Jag har även deklarerat att jag kommer vara halv-off under söndagen (alltså igår).
Kikar man på min aktivitet är det precis tvärtom. Jag var aktiv igår för att det fanns möjlighet och mitt liv utanför varulvsspelet inte krävde min attention. Idag blev jag hemma från jobbet, och det leder i sin tur att jag är pappa-ledig och då finns det plötsligt ingen tid alls.
Jag har börjat läsa ikapp en del nu när pojken ligger och sover, och noterade att Recca nämnde något om att logga in och vara "osynlig". En bra taktik som varulv, och jag själv använde mig väldigt mycket av den under förra liret.
Noterar även att Vimes säger att allt som skrivs här ingår i spelet, och det håller jag fullt och helt med om.
En ulv som skriver:
Jag kommer inte ha möjlighet att vara med de sista timmarna så jag lägger min röst på X. Denna ulv sitter troligen och läskar sig in i det sista när det skiter sig för byborna tack vare den där väldigt avgörande rösten.
Gällande
Vicotnik:
* Reaktionen är allt för stark, och det hela luktar fortfarande väldigt mycket fisk.
* Excel-dokumentet är inte vad jag förväntade mig av en så pass skicklig och erfaren varulvsspelare.
* Är med på
Listan
* Är även med på Korpas lista
Jag har även observerat att Vicotnik har lugnat ner sig. Jag kanske var otydlig eller så, men tillslut fick jag banne mig till det. Jag kommer i fortsättningen även lägga till datum när jag har en hunsch. Jag är ingen retoriker, är inte så bra på att fatta mig kort, dålig på att komma till kärnan så att säga. En erfaren och duktig spelare som Vicotnik borde kunna avspisa mig på ett lämpligare sätt och kanske ställa frågor mot mig istället för att bli irriterad, och anta att jag kritiserar hans person utanför varulvsspelet.
Jag har även noterat att min röst på Smrt. inte längre behövs ty ett väldigt bra inlägg har pluppat upp.
Efter allt som har hänt kring Vic. kommer jag att lägga min röst på honom.
Röst: Vicotnik