Konrad Konvalj said:
unfair said:
Jag och Maniac har en koppling som gör att vi får prata om spelet utanför denna tråden.
Vad har ni pratat om?
Har ni något som kan hjälpa oss andra bybor att fatta rätt beslut?
Har ni kommit fram till något som ni inte kunde ha tagit upp här i tråden?
1. Vi började med att kolla så att vi hade samma information, så den första tiden var det bara att prata med varandra för att bli mer säker på att den andre inte var ulv, vi körde typ: Jag outar en grej, sedan du en grej osv och så ser vi att den andras grejer stämmer med det som står i min karaktärsbeskrivning. När vi kände att vi kunde lita på varandra så gick vi till andra frågor så som "Vem misstänker du?" och så diskuterade vi även denna outningen en hel del och hur vi skulle få den att kunna ge så mycket information som möjligt.
2. Vi har samma som ni har att gå på, utöver det att vi vet att en person är grön och kan ta hänsyn till när vi läser alla inlägg och folks misstankar.
3. Nje, bara om sådant som angår timingen och formen av detta outandet, allt annat känns det mer poängfullt att skriva i denna tråden faktiskt, vist, jag har uppmanat honom att skriva mer inlägg och vettigare sådana så att vi inte skulle tvingas outa detta så här tidigt (jag trodde åtminstone att det skulle ha gett mer i runda två).