Unfair. Känner du och Maniac xyas irl?
Det enklaste alternativt att rösta ut är ju Maniac. Alla tycker att han beter sig konstigt.
Att du grönar honom just nu är ju väldigt riskfyllt för dig och demonerna om Maniac och därmed du själv är demon. Då har vi ju nästan vunnit egentligen. Det hade varit tio gånger smartare att låta oss rösta ut Maniac. Ni hade kunnat offra honom då.
Såvida det inte är så att ni känner er extremt hotade av någon info som outats under runda 1 och därmed vill försöka gröna er genom att säga något som skulle misstänkliggöra er, men det är kanske lite för mycket tankeverksamhet från min sida. Och då är ni ju skyldiga hur ni än gör, vilket är ett elakt grepp
Så, min tanke är att xyas kanske tänkte så här: Maniac är lite random ibland så om en erfaren spelare hjälper honom lite så kanske han kommer in i spelet på ett bättre sätt.
Å andra sidan verkar ju inte Maniac ha utnyttjat den här chansen att ta del av en erfaren spelares kunskap, alls. Jag kan ju inte förstå vad som styr Maniacs handlande, från min sida, men jag kanske kan tänka mig hur jag skulle gjort som spelledare om jag trodde att Maniac skulle köra ett spel där han betedde sig som en Maniac.
Unfair. Känner du och Maniac xyas irl?
Det enklaste alternativt att rösta ut är ju Maniac. Alla tycker att han beter sig konstigt.
Att du grönar honom just nu är ju väldigt riskfyllt för dig och demonerna om Maniac och därmed du själv är demon. Då har vi ju nästan vunnit egentligen. Det hade varit tio gånger smartare att låta oss rösta ut Maniac. Ni hade kunnat offra honom då.
Såvida det inte är så att ni känner er extremt hotade av informationen jag outade, men det tycker jag låter jättekonstigt. Å andra sidan, er outning måste ju ha planerats ett tag och ditt inlägg tog nog en stund att skriva också... Nä, nu tänker jag kanske för mycket igen.
Så, min tanke är att xyas kanske tänkte så här: Maniac är lite random ibland så om en erfaren spelare hjälper honom lite så kanske han kommer in i spelet på ett bättre sätt.
Å andra sidan verkar ju inte Maniac ha utnyttjat den här chansen att ta del av en erfaren spelares kunskap, alls. Men som SL kan man bara ge verktygen...