Konrad Konvalj said:
Dr.Fronkenstojn said:
Paxen i min mening är "grönad" då min förmåga sa att han inte var demon
Öppen fråga till alla andra:
Vem/vilka är i eran mening "grönad"?
Jag kan svara på det lite snabbt. Alltså, vi har ett problem. Jag tycker
Frankenstein har skrivit och gjort jävligt mycket ulvigt (hans totala ointresse för att rösta på Vico, och hans beteende under press), å andra sidan har vi alltså
Paxen, Lukas och Smrts information som talar för att Frankie inte ljuger. Är Frankie grön borde dessa tre vara det också. Sedan har vi Fain, och jag måste säga att hans beteende signalerar mycket mer bybo än vad Frankies gör (vi har neggat endel mot Fain, men jag tycker att han lyft sitt spel i den här rundan, och resonerar på ett grönt sätt). Så jag är villig att tro att
Fains förmåga är knas, snarare än att att han gör en jävligt konstig varulvslögn - det är det rimligaste alternativet. Jag vill dock notera att även om Fains förmåga är paj, och även om Paxen och Lukas outningar om änglar stämmer, kan Frankie vara scum oavsett. Jag håller det för vädligt märkligt att vi har två siare nämligen,
onda änglar verkar ha visst stöd i Supernatural-loren (ni som har koll får slå mig på fingrarna om jag är helt off). Det är en väldigt delikat situation, jag är inte helt främmande för att argumentera för att vi ska rösta ut Frankie ändå. Är han vår siare har vi i varje fall grönat Paxen och Lukas med största sannolikhet. En annan möjlighet är ju att den gode
Frankie är shapeshiftern som tagit Möllers roll - fast varför varulvarna ska ha dödat Maniac förstår jag inte.
Så, om jag väljer att bortse från all kaotisk information som är väldigt svår att spekulera kring säger min varulvsnäsa mig att fältet ser ut såhär:
Dr. Frankenstein - är den som pingar som ulv, dock som noterat finns det en massa outningar som stödjer honom.
Lu-Kaazh
Unfair- båda dessa herrar har kommit med en del märkligheter, Lukas ska beskydda änglarna, hur då? Och unfairs samröre med Maniac är inte utrett - vad har de pratat om? Jag är osäker på om unfair är på vår sida.
Konrad Konvalj
Korpa
Paxen - KK har varit bra, men jag tycker han har sladdat i den här rundan, Korpa har duckat under radarn helt och hållet och Paxen är ibland jävligt blek och ibland engagerad, har svårt att få grepp om honom.
Fain
Smrtihara - Jag litar på Fain, dock verkar hans förmåga vara paj. Smrt har inte gjort något som verkar misstänkt, eventuellt var han dum som inte skyddade Möller, men det verkar bara varit jag och varulvarna som såg Möllers outning.
Recca
Vimes - Recca tycker jag spelar föredömligt, hon är inte rätt ute hela tiden direkt, men hennes spel signalerar bybo rakt igenom.
Typ så. Ingen är förstås grönad på riktigt, men det är så jag uppfattar det just nu.