Tankar och idéer var det.
För det första tycker jag att du har gjort ett strålande jobb med denna analys och sammanställning.
Oh yes, jag har varit hård mot dig och drivit min hexjakt mot dig. Dock inte helt utan grunder från mitt perspektiv.
Jag tycker fortfarande att det var förkastligt att outa Vimes kön istället för ditt eget, men det lägger jag på hyllan nu.
Till en början var du väldigt drivande gentemot Dr.F och var väldigt sugen på att hänga honom. I nuläget vinklar du det tvärt om att det är bra att spara honom. Där bevisar du väldigt mycket att du är på samma sida som mig (det vill säga bybornas sida).
Kort och gott så hänger vi Korpa.
Vi sparar Smrt. av den enkla anledningen att denne kan och ska försvara Dr.F (och sig själv).
Jag har även ett citat i bakfickan:
Korpa said:
K.K känns stabil, hans tankar kring Recca kan jag förstå och ställa mig bakom, så för mig pingar han inte ulv.
Det ställer Recca i litet dålig dager samtidigt som Korpa vill få bort Dr.F (till en början, och sen läggs rösten på Fain om jag inte minns fel).
Och jag nämner det igen. Vi skall inte rösta ut Dr.F, alla som är för det är emot mig, vad nu det kan betyda.
Röst: Korpa