Recca, säg mig en sak, hade min och konrads outningar varit till nytta om vi outade när bara hälften hade outat kön? Vi säger att varulvarna satt och väntade, då kan de bara outa kön hit och ditt och vi kan bara sitta och kolla och misstro varandra mer och mer. Är det då inte bättre att vänta med det till alla har outat, IFALL en enda varulv outat konstigt så ser vi att:
1. Någon har outat fel
2. Det är antingen en kvinna eller man för mycket, vilket gör att vi kan inrikta oss mot det.
Det är så jag ser det, du får gärna lägga din röst mot mig, men jag måte säga att jag tror att min teori fyra som jag hade innan är den mest troliga teorin nu, Dr.F har bara fastnat i skruvstädet som består av Lu-kaazh och Paxen.
Jag tror att Dr.F är grön rundan ut, men jag vill inte att någon tror att jag är det. Misstankar är gjorda för att förklara, så att vi som by kan stå enade.
Smrtihara, du har sett Dr.F som misstänkt nu, men varför? Är han den som bettet sig mest ulvigt enligt dig?
Jag ska gå efter min egna teori, så jag lägger över rösten på Lu-kaazh, den jag tror är varulv för tillfället.
Röst: Lu-kaazh