Re: Svara då
"Däremot ligger det när till hands när det talas om jäv och hur November "manipulerat" styrelsen. Detta är inte kritik, detta är rykten och skitsnack.När ni har konkreta bevis så tack, men det tror jag ni får leta med ljus och lykta efter."
Ser du mig peka ut någon, eller alla? Nej. Så om du letar efter någon konspirationshypotes så foåga Thomas. MEN hans är inte heller konspirationshypotes, om du läser lite noggrannar,e men du har bestämt dig för att vi som inte ville ha Gillbringarnas tridning är onda, så suit yourself. Och visst, valda citat, bara snabbt och slumpvis valda inläögg faktiskt, för jag orkade inte sätta mer tid på det. Men använd "sur och besviken som vill leta syndabockar"-glsaögonen så får du se. Här nere finns några inlägg (från dig också tror jag faktiskt) som lägger ord i min mun och antyder diverse elaka saker om oss och andra.
Och jag tänker itne be om ursäkt för någonting som jag itne har gjort fel.
"Det är allmänt känt att så fort man kallar någon för konspiratör eller liknande, förringar man deras argument och får dem mer att framstå som tokstollar.
Är det vad du försöker åstadkomma?
"Sen när blev det befogat att svartlista alla rollspel.nu's forumskribenter som konspiratörer mot styrelsen?
Av ren lättja?
För att man gillar att vara otrevlig?
Så att man kan avfärda allt som skrivits som rena konspirationsteorier?
Så att man slipper bry sig om vem som skrivit vad, och kan dra alla skribenter över en kant?"
"Betyder det här alltså, i enlighet med din egen logik, att styrelsens egna medlemmar är konspiratioriska och fulla av skitsnack och rykten?
För det är ju ändå deras reservationer, som varit till grund för de"
Karl Lampinen, personligen