Det tog ordentlig skruv. Fria Ligan-folket blev förbannade, har för mig att jag hörde att scenariokonstruktören beskrivits som särskilt arg. Jag och Robert Jonsson som genomled samma upplevelse fick bra återkoppling från Fria Ligan och såvitt jag förstod ledde det hela till att de förbättrade sina rutiner för att fixa spelledare. Hellre att någon grupp blir utan spel än en upprepning av det där, liksom.Cissi;n172906 said:I mitt stilla sinne funderar jag dock på hur mottagaren av klagomålet har mottagit klagomålet. Vad hände när det lästes? Togs det på allvar? Fick Krank någon återkoppling?
Jag kan för övrigt dra ett talande exempel på hur spelledaren ifrågas extremt puerila sexistiska och rasistiska och pedofila "humor" funkade:
En SLP var en "arab" som hade en "kuk stor som en arm" och omgärdades av ett harem av villiga, 14-åriga hel-och halvnakna flickor som åmade sig kring honom. Det var på den nivån, liksom.
Att han sedan både fuckade upp scenariets sctory och sket i den regelmekanik som var tänkt att testast iom scenariet gjorde knappast saken bättre...