Fråga till Vimes
Vimes. Varför tror du att jag är ulv? Eller snarare, varför skriver du att du tror att jag är ulv?
Röst: Vimes
Vimes. Varför tror du att jag är ulv? Eller snarare, varför skriver du att du tror att jag är ulv?
Jag har bett dig motivera det här och varför du tyckte att jag skulle va nr 2 att outa. Jag har inte fått något svar ännu. Kom igen nu daggmask, svara.Vimes said:Tbh är jag osäker på om det i praktiken kommer fungera att dreva. Att skriva "Röst: xyas" kommer ju vara pointless, precis som anklagelsesystemet i Klassikern. Jag tycker att vi för ett samtal där vi bollar lite idéer om spelupplägget. Jag tycker alltså, se min outning", att "grupper inom byn". Är en bra plats att börja på. Let the talk begin.Recca said:Vad tycker du att vi ska dreva om? Grupperingar inom byn antar jag?
Det är fine med mig. För mig får du gärna vara lekledare, som sagt. *Ger facklan till Vimes.*
Outningar:
Vimes: Har information som han tycker pekar åt att det finns grupperingar inom byn, exempelvis "Krangs livvakter" eller liknande.
Du får gärna snacka om det (eller något annat intressant) nu Recca. Inte minst sedan mitt intryck av dig hitintills är att du är varulv
Röst: Vimes