Nässe said:
Vimes said:
Nässe! Varför är det dumt att outa huruvida man hade en förmåga eller inte. Kan du påminna mig?
Det här
Jag tror inte på Spider. (Dvs jag tror rykten stämmer, men Ulvarna har inga riktiga rykten- så de måste hitta på. )
Om Brynolfs rykte stämmer så har vi en enda chans att vinna spelet- via en persons förmåga. Den henen vill vi inte att de/ ni ska ha ihjäl.
Jag tror du har fel. Jag tror att ulvarna saknar förmågor, eller att åtminstone några av dem saknar förmågor. Jag tror att de har rykten. Om ulvarna har rykten så får Spider fler ulvpoäng än om ulvarna inte har rykten. Det kan också vara så att två av ulvarna har rykten medan två inte har det och att två av dem har förmågor medan två inte har det. Eller något i den stilen. Det skulle inte förvåna mig om någon ur byn skiljer sig ur mängden på så sätt att de inte har förmågor, faktiskt. Vicotnik verkar ha designat spelet efter en enda grundprincip: "Förvirra dem!"
Jag tycker att vi borde ställa upp våra rykten mot varandra, de som är släppta än så länge och se om vi redan nu kan motbevisa några av dem.
Påminn mig om jag missat något:
Xyas: Mitt rykte, om det nu stæmmer, gør gællande att det kan vara negativt om vissa personer får reda på vem vissa andra ær. Jag tror inte ett total-outande av namnen ær en så bra ide just nu.
Laowai: Det lu-khaaz skriver om namn passar väl in med mitt rykte, som alltså gör gällande att ulvarnas namn inte kan användas för att hitta dem.
Laowai: Det går inte att fälla ulvarna med hjälp av namnen
Nässe: Mitt rykte är att titlar är viktiga
Spider Jerusalem: 50% av ryktena är falska.
K.K: En snubbe har eget intresse i spelet.
Vimes: Enligt mitt rykte finns det infiltratörer i "Shredder's rouges".
Brynolf: Vi får inte veta fraktion på dem vi röstar ut, men det finns folk som har det som förmåga.
Larsson: Det finns en spelare som inte har ett namn
w176: Jag har som rykte att någon/några kan röstmanipulera.
Arvidos MC: Utifrån mitt fluff så tror jag att vårat fluff spelar roll. (rykte eller ej?)
Vad har jag missat? Det ser för lite ut. >.<