Brynolf
Orange
Att skydda sig själv är ju default bland väktare och eftersom alla utom jag o bdg hade outat info, var jag o han mest i riskzonen. Inget svårt val alltså.
Du var väl inte i nån riskzon?Brynolf said:Att skydda sig själv är ju default bland väktare och eftersom alla utom jag o bdg hade outat info, var jag o han mest i riskzonen. Inget svårt val alltså.
Brunolf said:Jag ser inte riktigt poängen med att släppa lös alla siffror, och vilken ordning vi gör det i verkar ju ha fallerat helt, men here goes...
8 5 7 6
Outgrundliga äro ulvarnas vägar. Intressant hur säker du verkar vara på hur de tänker.Konrad Konvalj said:Du var väl inte i nån riskzon?
Det var ju anth eller BDG som skulle ha rykt kort och gott.
Kommer det nått mer från dig Brynolf eller är det här allt?Brynolf said:Outgrundliga äro ulvarnas vägar. Intressant hur säker du verkar vara på hur de tänker.Konrad Konvalj said:Du var väl inte i nån riskzon?
Det var ju anth eller BDG som skulle ha rykt kort och gott.
Jag tyckte jag var i riskzonen, vilket visade sig vara rätt.
Jag har varit inne på spåret på ulvar med specialförmågor istället för nattmord, men det har ju skjutits i sank tack vare Björn och Brynolf.Basse said:LJSLarsson, du är intressant i och med din förmåga.
Kan inte du spekulera lite om vem som du tycker är intressant att använda den på, eller kanske vilka kriterier som du följer när du ska bestämma mål?
Det jag vill är så klart att bena ut vem som är väktare. Hänger vi Brynte och det går snett så bör vi ju ha en plan b och en strategi. Känns som att alla borde ha det i åtanke och det känns som att ni båda borde villa visa er i byboig dager för att underlätta vårt bybojobb.Björn den gode said:Ja, här händer det inte mycket, men det kanske är att det är helg som är problemet. Hur som helst så tänkte jag bara nämna en sak till, jag har vissa begränsningar på min väktarroll men det är inte dom traditionella (inte vakta samma person två gånger i rad) utan fungerar lite annorlunda. Men den informationen som jag är säker på att KK skulle vilja få ut (han har ju av någon anledning velat att siaren berättar även exakt hur förmågan fungerar), tänker jag hålla på då jag bara tro att det kan gynna ulvarna att få reda på.
Caset mot mig är ju inte så värst starkt. Jag ska ut för att jag har få inlägg? För att ni inte gillar min spelstil? Det här är inte första gången en by vill slentrian-utrösta mig. Men när ni röstat ut mig, och svaret bybo kommer tillbaka, ger det byn absolut noll information om hur man ska gå vidare. Eller hur.Basenanji said:xyas har jag varit inne på förut, han har varit väldigt tyst, förekommer på den där listan över summor och har märklig information.
Tycker det verkar vara en alldeles fenomenal och charmerande lista. ;-)Björn den gode said:och angående listan, så ger den inte så mycket längre eftersom alla utom LJS finns med på den när det var två av de som angett högst summa som var ulvar. Men om den har hjälpt mig att plocka två ulvar så är jag ju rätt nöjd med den ändå...![]()