Konrad Konvalj
Myrmidon
Eller 22.30 är det ju. Fan så bra.Konrad Konvalj said:Inget dingel idag då.
Vi bör ju hänga nån för det.
BDG och anth byt röst innan det nu så kan vi va nöjd med den här rundan.
Eller 22.30 är det ju. Fan så bra.Konrad Konvalj said:Inget dingel idag då.
Vi bör ju hänga nån för det.
Sällan hostar hackspetten, gubbe. Här är det jag som väktar.Björn den gode said:Se där ja! Jag är nämligen väktare och väktade mig själv. Så då har vi ju en säker ulv där, vad roligt.
Men va f*n! Det här börjar lina nån dålig amerikansk film som slutar med att alla bekänner att de är förälskade i varandra.Björn den gode said:Se där ja! Jag är nämligen väktare och väktade mig själv. Så då har vi ju en säker ulv där, vad roligt.
Jag tror det är tre på mig, tre på xyas o lite löst sladderanth said:Men va f*n! Det här börjar lina nån dålig amerikansk film som slutar med att alla bekänner att de är förälskade i varandra.Björn den gode said:Se där ja! Jag är nämligen väktare och väktade mig själv. Så då har vi ju en säker ulv där, vad roligt.
Vad är röstställningen?
Det är en kvart kvar.
Inte oväntat att detta skulle kommaBjörn den gode said:Se där ja! Jag är nämligen väktare och väktade mig själv. Så då har vi ju en säker ulv där, vad roligt.
Yepp. Det ger oss massor!Björn den gode said:Ok, vi börjar komma farligt nära draget nu. Nu röstar vi ut brynolf!
Sorry Konrad. Har haft dålig täckning sista timmen. :-(Konrad Konvalj said:SJ dags att rösta på Brynolf.