Björn den gode
Swashbuckler
Så kolla upp det då?
Xyas 5, Brynolf 2 är den korta varianten.
Jag hatar det här.Björn den gode said:Så kolla upp det då?
Ja. Mer än hälften av rösterna.anth said:Kort regelfråga:
Måste den som röstas ut ha MER än 50 % av alla rösterna?
D.v.s. nu när vi är 10 behövs fortfarande 6 röster?
Jag håller med om att Brynolf är mer misstänkt (men inte mycket mer i mina ögon). Problemet är att röstar jag på Brynolf och ingen åker ut är det nästan värre än att en oskyldig xyas åker ut. Vi har inte råd att det går en dag till utan hängning.Björn den gode said:Fast redan innan du hann posta det där så hade Brynolf kommit upp i 3 röster, och jag tror Brynolf är ulv så rösta på honom då!
Du kan ju inte rösta på någon du INTE tror är ulv. Eller jo det kan du förstås, men om du ska göra det så är det ändå mycket bättre att rösta på Brynolf, då om han inte är ulv så ger det byn mycket mer information än om vi tar ut xyas.
Hoppas du är redo att ändra BDG. Du också anth.Björn den gode said:xyas (4): LSJLarsson, Korpa, Basenanji, Brynolf,
Brynolf (4): Björn den gode, Konrad Konvalj, Vicotnik, anth
Inte röstat: xyas, !Paxen
Alltså nu får ni ju ta och vakna! Logga in och rösta på Brynolf, det är faktiskt skrämmande hur dag 1 i varulvsspelen alltid har så sjukt mycket mer aktivitet än dag 2.
Varför går du ut med det nu?Brynolf said:Ok, det här ser ju inte så bra ut, hörni. Jag är nämligen väktare.
Så, nu när ni förstört den lilla hemlisen, kan vi kanske rösta ut nån mindre vital.
För att ni håller på att avrätta mig.Konrad Konvalj said:Varför går du ut med det nu?Brynolf said:Ok, det här ser ju inte så bra ut, hörni. Jag är nämligen väktare.
Så, nu när ni förstört den lilla hemlisen, kan vi kanske rösta ut nån mindre vital.
Vem väktade du?
Tycker du ja. De flesta höll inte med dig att komma ut i onödan.Konrad Konvalj said:Asså bullshit Brynte. Vad håller du på med? Du har haft flera dagar på dig.
De flesta skulle även flytta rösten till xyas.Brynolf said:Tycker du ja. De flesta höll inte med dig att komma ut i onödan.Konrad Konvalj said:Asså bullshit Brynte. Vad håller du på med? Du har haft flera dagar på dig.
Jo, det kunde man ju tycka. Är alla ute och raggar eller?Konrad Konvalj said:De flesta skulle även flytta rösten till xyas.Brynolf said:Tycker du ja. De flesta höll inte med dig att komma ut i onödan.Konrad Konvalj said:Asså bullshit Brynte. Vad håller du på med? Du har haft flera dagar på dig.