Nu är jag hemma i Luleå igen och som ett tack för att jag var på 60-årskalas har jag dragit på mig en begynnande dunderförkylning. Jag håller alla tummar och tår för att jag inte får feber åtminstone, för då kan jag orka tänka och vara aktiv.
Bussens internet var lika fungerande som vanligt (alltså inte alls), men jag behöver egentligen inte läsa mer än BDG:s redogörelse för vad han gjort kombinerat med Brynolfs bristande försvar för att jag ska kunna nöja mig med att behålla min röst på honom.
Imorgon så blir det intressant. Som det ser ut nu är xyas rödast av de jag fortfarande ser som röda (K.K, xyas och Vicotnic). BDG bör rimligtvis vara i den gröna skaran då han är väktare.
Recca, Brynolf, anth
Recca, Brynolf, Vico
Recca, Brynolf, xyas
Recca, Brynolf, Korpa
Recca, Brynolf, Basse
Recca, Brynolf, K.K
Recca, Brynolf, !Paxen
Recca, Brynolf, BDG
Det här är alltså våra återstående kombinationer och alla mina tre finns med där. Innan väktarspektaklet så låg min röst på xyas och den kommer ligga kvar där tills han presterar något bättre än ett inlägg där han skriver mer än ett något lamt ifrågasättande av varför han är i riskzonen för utröstning.
Och Basse, vi har varit inne på det där tidigare, jag vet att jag varit det iaf. Om ulvarna inte har ljugit så kan K.K:s info sätta dit två av ulvarna, om ulvarna har ljugit om lägsta eller högsta så kan anth göra det istället. Vi vet inte exakt hur de olika ulvarna har ljugit, bara att totalsumman har ökat med tio.