Recca said:
Är det ens nån som sagt att det finns DTF? Varför tror vi att det finns DTF? Finns det andra förklaringar till vad som skett?
K.K's info är: En snubbe har eget intresse i spelet
Om det stämmer så finns det möjligtvis en dtf. Men är det nödvändigtvis så att Tyrs mördare är DTF för det?
Va? Vi har pratat DTF för full rulle! Men jag tror hur vi talar om varandra.
Jag har hela tiden oroat mig för någon med egna vinstkriterier (som att fimpa millers), men det har väl också talats om en vigilante som arbetar, antingen för byn eller varulvarna, och mördar på eget bevåg.
Recca said:
Och vem tjänar egentligen mest på att vi sitter och diskuterar DTF's vara eller icke vara hela jävla dan? Turtles förstås!
Den här sortens retorik gillar jag inte. För mig tycks det vara en ulvstrategi, när man börjar närma sig en känslig punkt, att säga "om du tar upp detta blir jag besvärlig och tycker du är en dålig bybo". Men jag tackar dig ändå Recca, för det ger mig en fin segway till min nästa punkt.
Jag tyckte Paxens outing vare lame. Hen talade även om hur hen var osäker på vilken variant av TMNT vi är, då det varit oerhört tydligt att det varit 80-talsvarianten.
Något som även pingade första rundan var Paxens strategi att spamma av hävd om man kommenterade/frågesatte hans spel. Vi vet inte hur farligt det är att spamma eller inte, det vet bara ulvarna och/eller DTF, så vi måste kunna ta upp det utan att någon säger "om ni påpekar detta för mig så sätter jag mig på tvären".
Röst Paxen