Konrad Konvalj
Myrmidon
Observera att Kånkel Kanalj muppat sig och bluffat fram sitt alias, tur att det höll ihop och tur att det vart sånt skönt snack om SR.
Usch. Jag var sååå nära.Konrad Konvalj said:Bra DTF spelande Recca!Recca said:När vi ändå talar om bästa förmågeclaim så tycker jag att jag står på pallen för den iaf.Recca said:Japp. ^^
Fraktion: Skurk
Namn: Alpha One
Liv: 1
Förmåga: Förädare, du kan endast vinna ifall Shredder inte är kvar i spel och du lever till slutet, då delar du seger med den vinnande fraktionen. Din röst räknas dubbelt mot Shredder. (Passiv)
Rykte: Ingen spelare har samma förmåga som någon annan.
Grattis till er allihop. Har aldrig spelat ett roligare game.
På slutet höll jag på att försöka få er att berätta vem ni röstade på. Basse, hade du sagt: Vi röstar på Lu-kaazh. Så hade jag lagt min röst på honom. Jag ville ju bara överleva, liksom. Jag hade t.om bett er i tråden att skona mig för delad seger, bara för att.
Tur bara att du inte fick vara med och dela på segern. Det hade svidit..
Ja, vad var tanken där? Jävla röta att ingen annan hette ChromeDome.Konrad Konvalj said:Observera att Kånkel Kanalj muppat sig och bluffat fram sitt alias, tur att det höll ihop och tur att det vart sånt skönt snack om SR.
Ja. Sorry...Brynolf said:Fraktion: Skurk
Namn: Barney Stockman
Förmåga: CopyCat, du kan kopiera en spelares aktivaförmåga och använda den som din egen resten av spelet. (Aktiv)
Rykte: Det finns bara en roll som får veta fraktion vid utröstning.
Jag snodde Tjavvas siarförmåga, och därmed grönade jag henne. Sen var det så jävla dumt att vi siade Vimes båda två rundan efter det. Tjavva, jag var helt övertygad om att du med ditt prat om "ska jag sia Recca eller inte" försökte kommunicera med mig om hur vi skulle göra för att inte sia samma. Missförstod jag?
Jag fattar inte varför du valde att bluffa din roll, lust att förklara?Konrad Konvalj said:Observera att Kånkel Kanalj muppat sig och bluffat fram sitt alias, tur att det höll ihop och tur att det vart sånt skönt snack om SR.
Ja! Om jag åker ut så förlorar jag helt. Men jag var faktiskt helt övertygad om att du var ulv och jag satt och bara väntade på att du skulle säga: Recca är röd! Och då hade jag gått ut med min roll och satt dit dig från andra sidan graven. -det var en liten bugg i systemet nästan för jag kunde ju inte vinna om jag åkte ut, likt er andra, så därför om jag stod för hängning så kan jag lika gärna diska mig själv. <.<Tjavva said:Inte undra på att du var arg när jag ville ha ut dig.Recca said:När vi ändå talar om bästa förmågeclaim så tycker jag att jag står på pallen för den iaf.Recca said:Japp. ^^
Fraktion: Skurk
Namn: Alpha One
Förmåga: Förädare, du kan endast vinna ifall Shredder inte är kvar i spel och du lever till slutet, då delar du seger med den vinnande fraktionen. Din röst räknas dubbelt mot Shredder. (Passiv)
Rykte: Ingen spelare har samma förmåga som någon annan.
Grattis till er allihop. Har aldrig spelat ett roligare game.
På slutet höll jag på att försöka få er att berätta vem ni röstade på. Basse, hade du sagt: Vi röstar på Lu-kaazh. Så hade jag lagt min röst på honom. Jag ville ju bara överleva, liksom. Jag hade t.om bett er i tråden att skona mig för delad seger, bara för att.
Fråga TMNT-lore-master-Larsson..Vicotnik said:Jag fattar inte varför du valde att bluffa din roll, lust att förklara?Konrad Konvalj said:Observera att Kånkel Kanalj muppat sig och bluffat fram sitt alias, tur att det höll ihop och tur att det vart sånt skönt snack om SR.
Jo, synd bara att jag klanta till det. Men så länge ni hade det roligt så får jag väl vara nöjd.Konrad Konvalj said:Tack Vico för ett bra lir i alla fall!
Det var riktigt roligt!
Jag förstod aldrig hur du klantade till det? vad var det du förstörde med att släppa rollerna?Vicotnik said:Jo, synd bara att jag klanta till det. Men så länge ni hade det roligt så får jag väl vara nöjd.Konrad Konvalj said:Tack Vico för ett bra lir i alla fall!
Det var riktigt roligt!
Råkade posta deras fraktions tillhörighet, men gick in och editera bort den. Upptäckte det dock för sent, då flera stycken troligtvis han se det.Lu-kaazh said:Jag förstod aldrig hur du klantade till det? vad var det du förstörde med att släppa rollerna?Vicotnik said:Jo, synd bara att jag klanta till det. Men så länge ni hade det roligt så får jag väl vara nöjd.Konrad Konvalj said:Tack Vico för ett bra lir i alla fall!
Det var riktigt roligt!
//Lukas som skall erkänna att han var helt lost det här spelet
Synd du var ju rolig att spela med.Tjavva said:Men jag ska nog inte spela nått mer på ett tag... Håller med Elmrig. För aggresivt och otrevligt. Högre i tak, tack.
Men tack ändå, grabbar och tjejer. Väl spelat.
Kan vi inte skjuta på nästa spel då? Till efter jul/nyår.Lu-kaazh said:Synd du var ju rolig att spela med.Tjavva said:Men jag ska nog inte spela nått mer på ett tag... Håller med Elmrig. För aggresivt och otrevligt. Högre i tak, tack.
Men tack ändå, grabbar och tjejer. Väl spelat.
jag funderar också på att ta en LÅNG pause från de här spelen, jag har inte orken att sätta mig in i dem.
specielt när en runda går över under den timme som man ser på film i skolan.
Det här gör mig så deprimerad varje gång jag hör det här Jag ber verkligen om ursäkt för den kultur vi odlat i varulvsspelen. Inte bara till dig, utan till alla andra som fått stå som mottagare för den. Det är ofrånkomligt att det kan heta till då och då såklart, och jag är på intet sätt oskyldig själv, men jargongen och attityden som används helt opåkallat förbluffar mig ibland.Tjavva said:Men jag ska nog inte spela nått mer på ett tag... Håller med Elmrig. För aggresivt och otrevligt. Högre i tak, tack.