!Paxen: Spelade bra, men jag blir alltid så misstänksam mot den där själmordsreflexen han kör med.
Arvidos: Han är ju asbra, speciellt uppryckningen innan han hoppade av, men jag utgår från att viktigare saker än varulvsspel vann mot hans deltagande.
Anth: Gjorde vad han kunde i ett jävligt svårt läge, och blev också offrad av oss ulvar. TACK anth för att du hoppade in!
Brynolf: Såå klok, lugn och dödsfarlig. Grym.
Cassius: Också bra, klok och metodisk. Stod inte ut med hans namnjakt, trodde att han kunde sätta dit mig på mitt namn.
KK: Kungen! Hur kunde han trollbinda Tjavva?
Laowai: Spelade för lite, men utan att gå i några nybörjarfällor.
LJSLarsson: Anledningen till att ulvarna vann. Grym TMNT-lore kunskap, och kall och beräknande samtidigt som han hade disciplin nog att hålla kol på oss ulvar (mest mig).
Lu-kaazh: Spelade lite, men samtidigt otroligt grönande. Jag blev enormt irriterad på att någon som bara skrivit tre inlägg ändå kunde vara så grön?!
Möller: Vass och otroligt jobbig. Men ser du nu Möller att jag trots allt hade rätt om…äh vafan vi släpper det där va?
Nässe: Hann jag inte riktigt bilda mig en uppfattning mer än att han hette läskiga Rocksteady, vilket jag tolkade som att han förmodligen kunde sätta dit mig på något sätt. Därför min prio 1 mellan runda 1 och 2.
Recca: Min favorit alla kategorier. Smart, snabb, rolig, dryg, aggro, allt. Jag tänkte tidigt att jag skulle ta rygg på henne eftersom hon är så jävla bra och det tycker jag hjälpte länge. Att hon var DTF kunde jag aldrig tro. 0.o
Sedan blev jag tvungen att retas med henne i tredje (?) rundan, varpå jag förvånat konstaterade att det visst tog? Hon drog sig tillbaka ett kortare tag, men hade kraft nog att återvända alldeles för snart.
Jag ska trycka en t-shirt med texten: "Jag röstar som Recca!" till nästa spel.
Spider: Kall och jobbig. Han kan skriva tre ord i tre meningar och ÄNDÅ inte framstå som ulv. Hur fan gör han?
Tjavva: Varulvsspelens hetaste newbie alla kategorier! Hur i h-e orkade du dra det tunga lasset? Du är född att spela såna härna lir.
Tyr: Också en favorit. Han och Brynolf är jobbiga för att de är så himla genomtnkat och duktiga.
Vimes: Kära Vimso! Hade han deltagit mer hade vi inte vunnit. Å andra sidan är väl en masteruppsats mer värt än att ha spöat Basse i varulvsspel…
w176: Också naturbegåvning, synd bara att hon hoppade av.
xyas: Bästaste ko! Underbart att få tjafsa med dig!
---
Jag tycker att det var svår design, men underhållande. Avhoppen gjorde sitt till, men jag tror att det drabbade byn och ulvlägret ganska lika.
Som ulv kände jag att det var bäst att köra på ärlighet och utan lögner – och på att pressa folk att outa. Inte för att jag ville ha fram powerrollerna, utan för att det såg så skumt ut när folk satt på info.
Kanske surt att spamma, men också episkt kul med hysterin på slutet. Förlåt, men jag kunde bara inte låta bli. Plus att jag faktiskt också tyckte att det var en av "meta-reglerna" för spelet: man måste ha koll på begränsningarna kring inläggen. Men det var taskigt mot alla de som satt på jobb/skola, det var det. kanske kan man ha bestämda tider på något sätt? Annars var det coolt med begränsningar kring antal inlägg.
Det blev ju rätt svårt när Vicotnik outade w176 och Lao, men värst var väl egentligen att Tjavva/Brynolf/Lu-kaazh levde och kunde pressa oss ulvar att INTE ta ut någon av powerrollerna...
---
Nu MÅSTE jag ta paus från såna här spel. Jag blir helt beroende och min arbetskapacitet sjunker till ett minimum. Suck. Så, nu är det bara att invänta tomheten som alltid kommer efter ett lir.
Kram till alla och mest till Vicotnik som ändå har orkat arra det!