Sidd
”Bybo”
Ligger SiarImpe å sover är det ju inte så mycket vi kan göra åt det scenariot.Den riktigt kurvbollen nu är om det är Basse, Sysp och Häger som är ulvarna.
Ligger SiarImpe å sover är det ju inte så mycket vi kan göra åt det scenariot.Den riktigt kurvbollen nu är om det är Basse, Sysp och Häger som är ulvarna.
Och vi blev lottade på samma plats. Då hänger vi nog SLDen riktigt kurvbollen nu är om det är Basse, Sysp och Häger som är ulvarna.
Jag tror det är rätt klokt efter Valulv Jag tror Anthrox definitivt har spelat upp sig i sia tidigt-kategorin.Jag litar inte på Ant för fem öre..... men det brukar jag ju vara rätt ensam om
Mm, står också och väger här. Glädje låter ju frestande men jag är inte övertygad om att vi vill lämna Basse själv med de där två fulingarna ändå. Nog för att WH är rödish men är H&S så pass gröna?Fasiken vad ni sprattlar här nu med dribbel Basse om att rösta ut WH.
Jag har ju röstat där så har inga problem med att kliva dit men tvekar väldigt på Sysp och Hägern som såvärst gröna.
@Basenanji Ska vi alltså ta den chansen?
Motivet är att du kom ut som siare utan att ha något att dela med dig, och planen var att vi ska skydda dig från att bli nattmördad av ulvar. Sen några timmar senare verkar det bortglömt.Tja, om vi röstsr ut Sysp och han är bybo, då vill jag verkligen veta vad notivet flr stt rösta pp Sysp är!
@fjodorsenuba @Brynolf @StradhLestat @Sidd @Mr.J
Kan ni påminna oss andra varför ni vill ta ut Sysp?
Om vi tänker oss följande:Mm, står också och väger här. Glädje låter ju frestande men jag är inte övertygad om att vi vill lämna Basse själv med de där två fulingarna ändå. Nog för att WH är rödish men är H&S så pass gröna?
Kag ville inte prompt ha ut sysp, men det var där tåget gick. Jag vill rösta ant, men nör jag var ensam om att göra det förra gången fick jag skit för det och att min röst var värdelös/bortkastadTja, om vi röstsr ut Sysp och han är bybo, då vill jag verkligen veta vad notivet flr stt rösta pp Sysp är!
@fjodorsenuba @Brynolf @StradhLestat @Sidd @Mr.J
Kan ni påminna oss andra varför ni vill ta ut Sysp?
Mja mjo. Då blir det äntligen lite gött old VJVS till slut.Om vi tänker oss följande:
Sysp/Hägerstrand mördar Basse
Vad händer då i R2?
Jo alla kommer vilja sätta dit Sysp/Hägerstrand.
Byn kan analysera hur folk har/inte har tagit ställning till Sysp/Hägerstrand.
Ganska bra väl?
Det är det nya hippa! Det nya coola! Jag är (säkert dumt) övertygad om att Hägern och Sysp är bybor till 85%. Nån kanske är demon.Motivet är att du kom ut som siare utan att ha något att dela med dig, och planen var att vi ska skydda dig från att bli nattmördad av ulvar. Sen några timmar senare verkar det bortglömt.
Kan folk tumma upp Basses post när ni har PM:at Vimes?2,5h kvar av rundan!
GLÖM INTE ATT PM:A VIMES VART DU GÅR!
Vilket kommer gå bra det med. Jag tror faktiskt att demoner och ulvar judt nu kämpar med att komma på en bra räddning här.Mja mjo. Då blir det äntligen lite gött old VJVS till slut.