fjodorsenuba
Krigarpoet
Flytta till Impetigo den frånvarande. Tar hellre ut honom nu då det är superrörigt. Vi kan spela mer VJVS i R2 då
Flytta till Impetigo den frånvarande. Tar hellre ut honom nu då det är superrörigt. Vi kan spela mer VJVS i R2 då
Snälla snälla claima siare eller drake tack!Jag läser ikapp nu. Är på sidan 2 så kommer inte hinna klart innan deadline så klart. Jag förstår om jag ryker men lovar uppryckning och deltagande i r2 om jag får leva!
Du fyllde just min bingobricka! Välkommen in i spelet!Jag läser ikapp nu. Är på sidan 2 så kommer inte hinna klart innan deadline så klart. Jag förstår om jag ryker men lovar uppryckning och deltagande i r2 om jag får leva!
Vad fan är det här?Jag läser ikapp nu. Är på sidan 2 så kommer inte hinna klart innan deadline så klart. Jag förstår om jag ryker men lovar uppryckning och deltagande i r2 om jag får leva!
Stå still är det som gäller om du är bybo.Om jag får leva och vi ska synkronisera förflyttning så behöver ni pinga mig också.
Är du drake? Eller by-siare? Isåfall ut med Ddet NU NU NUOm jag får leva och vi ska synkronisera förflyttning så behöver ni pinga mig också.
Nej, jag är standard bybo.Är du drake? Eller by-siare? Isåfall ut med Ddet NU NU NU
Jag trodde du redan var på väg dit? Varför ändrade du dig?Jag kan flytta mig till värdshuset för att bli siad om vi landar i att återgå till ursprungsplanen.
Vardagsmat för Varulvsspelare härNu har jag inte mycket att jämföra med men nog måste vi närma oss årets kaosigaste runda nu?
Nej, det ändrades ju till att S/H båda skulle vara kvar hos Basse och bli siade, och då finns det ju ingen anledning för mig att flytta dit.Jag trodde du redan var på väg dit? Varför ändrade du dig?
Utkante2 - Den totala förvirringen