Varulv [Utkante 2] - R1

Waterhouse

Bring Them Home Now
Joined
24 Jun 2023
Messages
1,857
Waterhouse smulade väktare när han var ulv i MU5, och var den som föreslog att ulvarna skulle smula chiffrerade powerroller i Ulvfellas. Jag tycker att smulningar från honom väger jävligt lätt (de får mig snarare mer säker på att han är scum)

Och när det gäller skärmdumpen: om WH tycker att det är okej att posta en skärmdump så tycker han rimligtvis att det är precis lika okej att posta en manipulerad skärmdump.
Jag är smickrad över hur duktig du tror jag är på att photoshoppa saker! Håller med om smulningen dock, jag fulsmular mkt som ulv, medges.

Men hörrni, att försöka få mig utröstad nu är scummigt. Ni vet att det är en genuin bild. Röstar man ut en bevisad grön spelare är man inte grön själv.
 

Waterhouse

Bring Them Home Now
Joined
24 Jun 2023
Messages
1,857
Det finns 5 bybor förutom jag i den här chatten, VAKNA!
Även om ni ogillar mig och min spelstil fattar ni väl att det är ganska dumt att rösta ut bevisat gröna spelare?
Sidd gjorde just bort sig och kom ut som scum, flytta era röster dit!
 

Sysp

NNO
Joined
11 Apr 2017
Messages
596
Jahapp, jag antar att jag åker 😄 Misstänket att drevet på mig är där de är minst villiga att flytta till nån annan.
 

Sysp

NNO
Joined
11 Apr 2017
Messages
596
Eller jag är full. Är det bara en röst på mig nu? 😳 Var tog alla vägen? Trodde det var nära 5-5 fortfarande innan screenshotgate.
 

fjodorsenuba

Krigarpoet
Joined
2 Nov 2020
Messages
1,182
Jag styr om till Impetigo i röst. Han är.helt frånvarande och vi kan inte analysera honom i R2.

Jag tror varken sysp eller Häger är ulvar. Basse måste jag se som grön då ingen motclaim kommit. WH och Sidd kan vi reda ut sen.

Röst: @Impetigo
 

Impetigo

Ärkebiskop
Joined
1 Aug 2013
Messages
2,111
Jag läser ikapp nu. Är på sidan 2 så kommer inte hinna klart innan deadline så klart. Jag förstår om jag ryker men lovar uppryckning och deltagande i r2 om jag får leva!
 
Top