Jag är också för att du lämnar sambon på GothCon. De har en sån där låda för överblivna/kvarlämnade saker.Ja men det tar ju ingen plats hemma om det lämnas på GothCon så din sambo är nog okej med det
//EvilSpook
Jag är också för att du lämnar sambon på GothCon. De har en sån där låda för överblivna/kvarlämnade saker.Ja men det tar ju ingen plats hemma om det lämnas på GothCon så din sambo är nog okej med det
Måste ha koll måste man väl inte? Hela poängen för mig är i vart fall att dra en gräns för att inte fastna i fomo och någon slags konsumtionshets, "måste bara köpa x för att kunna spela y...."Men jag måste invända lite mot den första av originalinläggets tre punkter. Kräver inte den att man måste ha koll på vad som kommer att släppas under det kommande året? Långt från alla tillverkare annonserar sina kommande släpp så långt som ett år i förväg. Eller missar jag någon?
Vilken bok är det? Har missat eller glömt.Hm, såg just att ny bok till Symbaroum är på gång. Det reviderar min lista på undantag (allt som pdf)
AgrellaVilken bok är det? Har missat eller glömt.
Ah, javisst! Det var minnet det var fel på.Agrella