[Utmaning] Köpfritt 2025

Formlexx

Betraktare
Jag börjar få slut på plats hemma så å sambons vägnar får jag anta denna utmaningen.
Mina undantag blir dock:
- Symbaroums nästa bok,
- The lesser key of the sandestin (Jag tänker räkna det som en bok), kommer den inte till svenska butiker så ersätter jag den med The lost and the jammed,
- Skyarna tjockna till askhem.
Sen det som händer på Gothcon stannar på Gothcon.
Om Svärdets sång kommer med en ny kickstarter så ger jag upp denna utmaningen
Nu har jag lagt en beställning på Skyarna tjockna till askhem så stryker den från min lista. Jag beställde även lite annat relaterat till mina spel men jag väljer att inte räkna med kartor och karaktärsark.
Jag gick igenom min mejlkorg och såg att jag beställde Symbaroums agrella bok i oktober så den räknas inte då till detta året, jag lämnar dock symbaroum på listan. Ifall det kommer en ny bok i år så kommer jag köpa den utan att tveka så den får hålla en paxad plats.
Jag vill även byta ut lesser key of the sandestin/the lost and the jammed mot Mana meltdown som lanserades på kickstarter nyligen.
  • Symbaroums nästa bok,
  • Mana meltdown från lazy lich,
  • Skyarna tjockna till askhem.

Änsålänge håller jag det bra tycker jag, är redan inne på Q2, bara köpt en sak. Ligger dock fortfarande efter med ospelade spel.
Gothcon är dock på ingång och jag kommer spendera lite för mycket tid och pengar där förutspår jag.
Jag är gravt sugen på Vindsjäl, Eon V, DoD23 och CoC:sverige. Men även andra spel som inte är hela produktlinjer, Cy_borg, pirate borg, death in space, LotFP, Dimmor och Borgar, och vad nu mer som fångar min törstiga blick.