w176
Förlorad dotter
Strindberg hade meningar med...
129 ord och 13 satsdelar (villket iofs inte var ovanligt på hans tid.)
129 ord och 13 satsdelar (villket iofs inte var ovanligt på hans tid.)
Det var iofs inte menat som en seriös tävling, bara som ett sätt att få lite kreativ fart på skräckforumet. Jag trodde att förstapriset var en dead giveaway...Är det bara jag som tycker att begränsningen skulle varit tre satser eller möjligen 20 ord istället för tre meningar?
De visar bara att de inte kan få något sagt på ett koncist sätt.Varför jag tycker så är väl rätt uppenbart när man ser på vissa av bidragen till utmaningen, då det känns som om punkterna bara ersatts av alla möjliga underliga tecken, fast jag kan ju inte säga att ni bröt mot några regler eftersom reglerna är just tre meningar och de flesta bidragen är bra men de borde inte varit i den här tråden, om ni förstår vad jag menar?
Det var ungefär det jag ville åstadkomma, att man skapar en känsla för vilka detaljer som väcker skräckkänslorna. Har man den känslan kan man sedan använda den i godtycklig skala.Det här var ett lyckat expriment, Troberg. JAG lärde mig en del om skräck, som ni kan se.
Inte en chans, jag tror att du är för lättskrämd för att utsättas för Risings brödrost...Okejrå, jag vinner då.
Priset var inte brödrosten, det var rätten att bli skrämd av den.Basenanji, som fortfarande vill VINNA Risings brödrost.
Han vet för mycket, skicka in städpatrullen.Troberg- ditt försök att dölja vissa obehagliga fakta undgår ICKE min känsliga näsa.
Hö! "Säkerhetsskäl"... Jojo...
Ja, det var en rejäl eftertanke det... Tre år senareVid närmare eftertanke